dinsdag 30 september 2014

Just a Note

Ik heb de komende weken elk weekend een demo dus ik ben druk met de voorbereidingen hier voor. Natuurlijk moet ik dan zorgen voor veel voorbeelden en dat vind ik helemaal niet erg. Want ja dat is toch erg leuk  die voorbeelden maken en deze dan met jullie delen.

Vandaag wil ik jullie dit kado doosje laten zien met natuurlijk veel leuke Noor! mallen.


Voor dit doosje heb ik het mooie designpapier uit paperblok 6011/0306 gebruikt. Een winter papier wat leuk bij het winters plaatje past.



 De leuke label stencils 6002/0348 met de daarbij horende clearstamp 6410/0305 in het doosje verwerkt. Ik vind deze stempelset echt van deze tijd, helemaal hip.


Ook heb ik de doiley mal 6003/1001 verwerkt op het doosje. Alles vormt zo een mooi geheel.


Willen jullie weten waar ik maar ook de andere Noor! meiden de komende weken demo's geven kijk dan eens op de Noor! Design website want daar hebben we er een agenda voor aangemaakt. Zo mis je niets. Want we komen toch wel op veel plekken door heel Nederland.

(Klik op het logo)

Wie weet tot ziens op één van de demo's dat zou ik echt geweldig vinden !


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


 


 



5 opmerkingen:


  1. Wat ontzettend mooi gemaakt,
    echt toppie ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit!

    De labels zijn we erg leuk!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt en die tags vind ik er super leuk bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen