maandag 1 september 2014

Noor! Design Spotlight - Condoleance

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag het volgende thema Condoleance eens uitlichten, geen leuk thema maar een zelf gemaakte condoleance kaart word erg gewaardeerd.


De set bestaat uit een papierblok 15 x 15 cm en alle designs in grijs en antraciet matchen bij elkaar. Er is bijpassende stempelset met mooie teksten en 2 bloemen stempels.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop:
  • Hop van 1 september t/m 3 september  lekker langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze stempel en mallen :

  

Dit zijn alle designteam members waar je langs mag hoppen en een leuke reactie mag achter laten:


Hier alvast wat sneaks van de creaties die er voor jullie gemaakt zijn. Wil je meer zien, hop dan even langs de blogs van de meiden:





We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. Heel veel plezier!


37 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaarten heb ik gezien voor de blog hop. het is een thema wat weliswaar niet vrolijk is, maar door de ontvanger worden ze heel erg gewaardeerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten allemaal ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk zeer stijlvolle kaarten. Het blijft een lastig onderwerp om zelf een kaart voor te maken, maar jullie zijn er zeer goed in geslaagd. Bedankt voor deze bloghop en de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de links naar Diny (wordt naar blog van Tiets gestuurd) en Raffaela (geen bijdrage?) niet werkten......verder was het weer genieten van de bloghop....weer veel inspiratie opgedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt. Bij iedere blog hop blijf ik mij verbazen over de verschillende technieken die door jullie toegepast waardoor ieder haar eigen stijl mooi naar voren komt. Het is een moeilijk thema maar wat straalt het een rust en warmte uit waar nabestaanden veel troost uit kunnen halen. Bedankt :-)

    Groetjes,
    Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik aan deze bloghop begon dacht ik, waar begin ik aan, deze kaarten lagen mij teer denkend aan degene die wij verloren hebben... maar toch heb ik deze bloghop kunnen doen kijkend naar de kaarten en teksten en vooral de teksten, niet èèn dezelfde en allemaal toepasselijk. De stempel die dikwijls gebruikt is zal ik zelf ook aanschaffen want degene die achterblijven zullen een mooie eigengemaakte kaart waarderen. Dames er waren mooie voorbeelden bij en ik hoop tot een volgende bloghop en laat dan wat kaarten zien die ons blij zullen maken, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een bloghop rondje gemaakt!
    Wat mooie en stijlvolle kaarten hebben de Dames van het DT-Team gemaakt.
    Dank je wel
    Ik maak ook altijd zelf een condoleance kaart voor de nabestaanden, al vind ik het een heel moeilijk thema.

    Maar met de juiste spulletjes (die er steeds meer komen) word het wel gemakkelijker.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een emotionele bloghop maar wel erge mooie kaarten met verschillende technieken.
    Groetjes janine veerman

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi,

    Supermooie voorbeelden heb ik gezien. de kaartjes zijn stuk voor stuk stijlvol. Prachtig gedaan, dames.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt. De ene heeft persoonlijk meer voorkeur dan de ander maar dat heb je met alle kaarten tenslotte. Ik vind ze heel goed gelukt voor het moeilijke thema. Het is toch altijd een mooi gebaar en heel persoonlijk voor de ontvanger in tijden waarin die het moeilijk heeft en verdriet.

    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. even hoppen en ik heb weer teveel inspiratie en zin om spulletjes aan te schaffen... Dank jullie wel allemaal voor deze mooie en sfeervolle uitvoering van een triest onderwerp. Laten we hopen dat wer ze niet hoeven te versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten zijn het weer geworden , en allemaal weer verschillend , heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo lieve dt leden. Het is en blijft altijd een heel moeilijk thema . Helaas staan we er allemaal een keer ervoor dat je dit soort kaartjes moet versturen. Ik vond ze allemaal erg mooi. En helaas het leven bestaat nu eenmaal niet alleen uit plezier maar ook verdriet. Het is een gewaagd thema. Hopelijk blijft het alleen bij dit soort kaartjes maken en niet versturen. Maar ik heb wel inspiratie opgedaan. Dankjewel en tot de volgende hop weer. En we komen toch weer de komende tijd de vrolijke kaartjes weer tegemoet. Lieve warme groet Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, ik heb heel veel inspiratie opgedaan om deze kaartjes te maken voor deze moeilijke perioden die iedereen ooit wel eens meemaakt ....
    Toch is het een ware steun om zo'n prachtig kaartje te mogen ontvangen ! Dank jullie wel allemaal voor de prachtige voorbeelden !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zijn die teksten op stempels te krijgen???

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aan alle Noormeiden toppie hoor ondanks het gevoelige onderwerp heel erg genoten van al
    jullie mooie creaties en weer heel wat ideetjes opgedaan .
    Tot de volgende hop maar weer
    XXX
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow what alot of beautiful project from the DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tsja, een gezellige bloghop kun je het deze keer niet noemen. Wel een hele mooie en stijlvolle. Ik kende de materialen uit deze collectie eigenlijk niet, maar ik heb wel hele mooie dingen gezien. Prachtige teksten, hele mooie stempels en gecombineerd met diverse stansen is het resultast heel stijlvol en mooi. Dank voor de inspiratie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het laatste station van de bloghop heb ik bereikt en wat een mooie en stijlvolle kaarten zijn er voorbij gekomen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige, verschillende voorbeelden hebben we gezien. Erg leuk om zo verschillende stijlen te zien rondom dit thema. Super.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een onderwerp waar we liever niet mee worden geconfronteerd, maar wat een prachtige resultaten. Grote complimenten aan alle maaksters.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gisteren zag ik al dit moois voorbijkomen. Vandaag dacht ik: hier toch even tijd voor maken om te reageren. Nou ik vind dat jullie hier een prachtige presentatie hebben neergezet. Wat een veelzijdigheid en mooie creaties. Mijn complimenten dat jullie dit gedaan hebben en moeilijk onderwerpen niet uit de weg gaan. Bedankt hiervoor. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een verschillende kaarten! Het onderwerp zelf is niet leuk, maar de kaartjes moet je helaas zo nu en dan toch uit de kast halen. Het was een mooi hop en weer veel inspiratie op mogen doen! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb vandaag mee gedaan aan het bloghoppen wat een leuk idee is dit. Ik heb nu veel inspiratie kunnen op doenn van de kaartjes die jullie allemaal gepubliceerd hebben.
    Zal graag nog een keer weer mee willen doen aan een andere bloghop.

    Groetjes Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige stijlvolle kaarten zijn er gemaakt en de teksten vind ik erg mooi en ontroerend.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb meegedaan en heb alle blogs bezocht. En ik vind het echt geweldig dat er voor zo'n droevig onderwerp zulke mooie kaarten gemaakt kunnen worden. De familie van de overledene mogen echt "blij" zijn met zo'n mooie kaarten en vooral de teksten vind ik echt super mooi.
    Dit zijn kaarten die je echt bewaart en nog geregeld bekijkt denk ik. Een onderwerp van de blog is uit het leven gegrepen! Ik denk dat veel kaartenmakers blij zijn met alle voorbeelden en nu misschien ook vaker zulke kaarten maken. Groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh my Gosh, all of the cards are just beautiful but as you can tell, I am so partial to the Calla Lilly. That is one gorgeous stamp. How do I get it? Great blog hop.. Thank you..

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ondanks het thema was het weer een prachtig blogrondje! Wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt! Mijn complimenten!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik verklap wel dat ik deze kaarten niet maak ,krijg er koude rillingen van .
    Maar ze zijn allemaal mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi om te zien dat er voor dit verdrietige onderwerp ook prachtige kaarten te maken zijn. Ben zeker geïnspireerd door alles wat ik gezien heb. Dank jullie wel noor meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige bloghop voor dit emotioneel onderwerp. Ik heb er altijd best veel moeite mee om dit soort kaarten te maken
    Niet qua emotie. Maar wil de kaart te snel druk maken. Daarom was deze bloghop een hele goede inspiratie! Danjullie wel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg leuk om te zien, hoe iedereen bijna allemaal hetzelfde materiaal gebruikt maar het resultaat totaal anders is. Ik ben nieuw in het kaartenmaak wereldje en wordt overweldigd met deze prachtige creaties! Hopelijk gaat mij dit ook lukken. Het hop idee is erg leuk!

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jullie bloghop was zeker niet voor niets (blijft raar vinden om te zeggen hoor), maar ik heb schitterende creaties met prachtige teksten zowel voor een condoleance te gebruiken of zoals ik gezien heb bij Corina en ik zeg eerlijk ik heb zelf nog nooit een condoleancekaart gemaakt, maar door deze bloghop die ik heb gezien hebben jullie mij inspiratie gegeven en de moed om het toch zelf te gaan doen in plaats van een condoleancekaart te kopen. Dit was een heel goed idee van jullie om de condoleance een keer in de spotlight te zetten.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige kaarten heb ik voorbij zien komen op deze bloghop. Het is inderdaad niet een leuk thema, maar je kunt met de Noor producten zulke mooie kaarten maken, ook in dit thema, dat is wel te zien. Bedankt voor alle inspiratie,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een lastig thema...ik vind het (net als de meeste onder ons) altijd erg lastig dit soort kaarten te maken, maar doe het wel altijd, omdat het zo gewaardeerd wordt! Dank jullie wel voor de prachtige voorbeelden! Het was een moeilijk, maar mooie bloghop.

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zo, daar ben ik. Heb er twee dagen overgedaan om hier te komen, Wat een inspiratie! Prachtige condoleancekaarten en de LO van Corina was ook schitterend. Al die teksten zo mooi toepasselijk.
    Dank jullie wel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen