donderdag 28 mei 2015

A party without cake is just a meeting

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag weer een nieuwe creatie voor jullie. Ik ben heerlijk aan de slag gegaan met de nieuwe lijn Afternoon Tea van Noor! Design.

Ik heb gewoon een simpele kaart van 14 x 14 cm gemaakt. Als basis kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier


Het mooie plaatje komt uit het nieuwe Papers & Pictures blokje. Ik heb het plaatje een beetje scheef op de vierkante mal geplakt. Rechtsonder op het plaatje heb ik het vorkje en lepeltje gedaan.

  6002/0464 Afternoon Tea Theelepel + Vorkje

Het vorkje en lepel heb ik gestanst uit mooi zilver/grijs metallic papier van Papicolor. Ik heb ze op elkaar geplakt en er een strikje van touw omheen gedaan. Bovenop heb ik nog 2 strass steentjes geplakt.

6002/0398 Afternoon Tea Rand met kopjes/theepotjes

Ik heb nog een papieren taartkleedje, kant en een stukje ribbelkarton op mijn kaart verwerkt.
Aan de rechterkant van het ribbelkarton heb ik nog een mooie rand gedaan.


De prachtige rand heb ik uit wit karton gestanst en beïnkt met distress inkt van Tim Holt, kleur Pumice Ston. Deze heb ik achter het design papier geplakt.  De tekst is ook van Noor! Design, deze heb ik op kraft karton gestempeld en er vervolgens een banner van gemaakt.

6011/0070 Paper bloc Paper & Pictures Afternoon Tea

Onder de bloemen heb ik nog een paar paper kraft bladeren van Dutch Doobadoo gebruikt. Ik heb alles weer een beetje bewerkt met witte Gesso. Ik hoop dat ik jullie ook met deze kaart weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



3 opmerkingen:

  1. Weer een toppertje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart, het plaatje spreekt natuurlijk ook boekdelen: hmmmmmmm wat heb ik er zin in.... Gr Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, maar wat wil je ook met die prachtige mallen en maakster van de kaart!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen