vrijdag 8 mei 2015

Gezelligheid kent geen tijd

Gezelligheid kent geen tijd, en daar hoort natuurlijk ook een lekker bakkie thee of koffie bij. Ik ben vandaag aan de slag gegaan met de nieuwe Noor! Design collectie Afternoon Tea en ik heb er een easelkaart van gemaakt. 


Als basis paars en mintkleurig cardstock, en dit gecombineerd met het nieuwe papierblokje Afternoon Tea. Op de onderzijde van het easelkaartje heb ik het theelepeltje en het vorkje uit de collectie Afternoon Tea verwerkt. 


Ook de nieuwe Noor! Design Viewmaster mal kon ik weer niet laten liggen en heb ik ook verwerkt. De tekst "gezelligheid kent geen tijd" komt uit de stempelset van de Back in Time collectie. 


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en is ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Langs de randjes van het stempelafdrukje heb ik wat grunge en postcard stempels gebruikt. Dit geeft net dat beetje exra aan je afdrukje. 


Iedereen nog een fijne dag gewenst, tot de volgende keer maar weer!


 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



4 opmerkingen:

  1. Gezellig kaartje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontztetend lief kaartje heb je gemaakt! Een en al gezelligheid!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje ,heel mooie combinatie met al die leuke spulletjes van Noor ....
    Echt een toppertje !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen