dinsdag 5 mei 2015

Hoping to Sea you soon

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de mooie mallen, stempels en designpapier uit de serie Seashore. Ik vind deze serie echt helemaal geweldig, jullie niet ?


Het is een eenvoudige kaart geworden waarbij ik de achtergrond van de gestempelde vuurtoren heb bewerkt met pan pastel, daarop heb ik de achtergrond stempel 6410/0024 gestempeld, Daarna de mooie vuurtoren met zwarte stempelinkt.


De vuurtoren en de vogel in de lucht heb ik gestanst uit het mooie designpapier, wat schelpjes er bij en zo maak je snel een eenvoudige kaart.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3 opmerkingen: