zondag 10 mei 2015

Wedding

Hallo allemaal,

Hebben jullie al gezien dat er een leuke serie stencils is uitgekomen met als thema Just Married. Ik laat jullie een kaartje zien die ik met 2 verschillende mallen  uit deze serie heb gemaakt.


Ik heb een dubbele witte kaart gebruikt van 11 x 17 cm en hierop licht groen geplakt, wat iets kleiner is uitgesneden. Daar boven op het mooie designpapier. In het midden heb ik een rechthoek gemaakt met een strookje lint er over verwerkt.

 

De taart kan je zelf opbouwen en heb ik wit gehouden. Ik heb de losse randjes uit designpapier gesneden. Het tekst Wedding heb ik 2 x gestanst, 1 x uit wit en 1 x uit desingpapier.


Ik vind deze stansen prachtig bij dit mooie designpapier. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen: