woensdag 20 september 2017

Fun in the Garden

Hallo allemaal,

Ik ben weer heerlijk aan de slag gegaan met een pl pagina. Aangezien ik veel foto's maak van avonturen van nichtjes zijn ze ook in deze lay-out weer terug te zien.


Ik vind het zo leuk dat je in pl bij de artikelen van Scr@p ook alle andere Noor stansjes en stempels kunt verwerken.  

6011/0531 Paper bloc Secret Garden

Het papier dat ik voor deze pagina heb gebruikt komt uit de set Secret Garden 6011/0531.


De achtergrond van die kaartje hebt ik gemaakt me de Crafty Cocktail Veren 6004/0015.  


De pijlen van een mask stencil van scr@p 6002/0825 heb ik eerst geembossed, daarna drinkt met de blending tool en uitgeknipt in twee ongelijke stukken. De bloemetjes komen uit de stans 6002/0774 little happiness bloemen.


Het woordje Smile heb ik gemaakt met de peel and stick stencil 6002/5002. 


Deze heb ik aangebracht met structuurpasta op klaar gebracht met colorburst.


Zie je de leuke pijltjes en paperclips? Deze komen uit de Scr@p stans kit Beautiful. 6002/0914. 


De sterren zijn aangebracht met structuurpasta waarover embossingpoeder is gestrooid. Deze komen uit het scr@p mask stencil Stars 6002/0829.


Dit was mijn inspiratie pagina voor vandaag. 

Creatieve groetjes,

Dais🌸

1 opmerking: