donderdag 21 september 2017

Wish You

Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal verliefd op de veertjes 6004/0015 uit de Crafty Coctail serie. Toen ik ze zag, wilde ik er een dromenvanger van maken. Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien. Die dromenvanger gaat er zeker nog komen. 


Met de scrap Stencil Bubbles 6002/0831 kun je leuke snelle kaartjes maken. Met een blendertool en distress inkt blend ik over de stencil. Met water maak ik watervlekken op het papier. 

6002/0831 Scr@p stencil - Bubbels

Hiervoor gebruik ik mixed media papier. En dep dit weg met keukenrol. Ik maak met een kwast inktdruppels over mijn papier en droog dit met de heattool.  


Over de veren heb ik transparante craklepaint gedaan. Dit laat ik aan de lucht drogen. De veren hangen aan een stukje touw met kraaltjes. De kaart maak ik af met strassteentjes, pailletjes en een leuke tekst.

6004/0015 Crafty Cocktail Veren

Ik wens jullie veel freubelplezier.



Liefs Monique 

1 opmerking: