maandag 27 augustus 2012

Uitdaging bij Tiets

Iedere maand is er op de club van Tiets een uitdaging waar alle leden aan mee kunnen doen. Deze maand is dit bijgaande sketch waar men zich aan moet houden...en er is nog een extra verplichting: het moet een meisjeskaart zijn.


Het team heeft deze maand alleen maar Digi Stamps gebruikt van Saturated Canary omdat zij deze maand in de spotlight staat. Ook Tiets zelf heeft een mooi voorbeeldkaartje gemaakt :

Ze heeft hierbij een nieuwe Randstans uit de serie Lin & Lene gebruikt namelijk 1201/0021. Geeft dat geen mooi effekt aan de zijkant van je kaartje?

10 opmerkingen:

  1. de kaart is heel erg mooi. leuk idee om die rand ook echt als rand te gebruiken. heel apart.
    groet Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kunstwerkje is het,erg mooi.

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Tiets, het is weer een echt "TIETSKUNSTWERK".
    Ik zou best mee willen doen met de uitwerking van de sketch, maar ik overzie Clubs niet zo.
    Misschien moet ik mij er toch in gaan verdiepen.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sketch en wat een prachtige uitwerking ervan!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi meis
    ik ben al jaren lid op de club van tiets, en het hele team maakt zulke prachtige kaarten, toppie
    het is een beauty van een kaart, tiets lieverd, je weet er ook altijd zoiets moois van te maken meis
    misschien ga ik met de sketch aan de gang, ik moet toch nog een kaart maken voor een 9 jarig meisje bij wie net leukemie is geconstateerd, op mijn blog staat het verhaal verder geschreven, en ik heb van het nieuwe blog die schattige hollandse meid van krista aangevraagd, dus alles komt van pas nu
    nu maar hopen dat mijn handen willen meewerken
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend mooie kaart,
    en leuk om de rand ook echt als rand langs je kaart te gebruiken
    ja echt suuuuuper gedaan

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, wat een PRACHTIGE kaart, leuk afdrukje, mooie details, de randen staan er prachtig bij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een mooie kaart, helaas ben ik nog niet zo handog met een sctech en scrappen, maar vind het wel prachtig wat ze allemaal kunnen maken

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen