zondag 17 april 2016

Scrappen met Noor!

Welkom hier, Leuk dat je een kijkje komt nemen. Vandaag een heel project voor jullie ga er maar eens voor zitten. Ook de Noor! design artikelen zijn prima te gebruiken bij het maken van scrapalbums.


Heerlijk allerlei Noor! stempels gebruikt bij het pimpen van dit Mdf album van Dutch Doobadoo. De grunge set is onmisbaar in je verzameling. Deze set is oneindig te gebruiken


Zoals de Cherry Blossem tree set 6410/0311.


Have a beautiful day 6410/0310 heb ik gestempeld op mijn design papier en daarna netjes uitgeknipt.


De Doodle borders 6410/0393 maken het af, zo leuk om mee te werken!


Blauwe mal 6002/0480 met daarop een mooie tekst erop maken je bladzijde compleet.


Alweer de laatste blz. Hier heb ik allerlei tag's gemaakt, hiervoor de No end stansen voor gebruikt. Inmiddels zijn er al 2 varianten 
 No End Borders 2 6002/0510.


Ik hoop dat jullie weer veel leuke ideetjes hebben opgedaan bij het zien van deze creatie.
Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne zondag toe.

Lieve groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten