dinsdag 7 juni 2016

Noor! Design Demo - Boekensteuntje Creatief

Hallo allemaal,

zaterdag 11 juni mag ik een demo geven met de prachtige producten van Noor design bij Het Boekensteuntje creatief in Echt, het is van 10.00-16.00, kom je ook?


De basis van deze kaart heb ik gemaakt van blauw cardstock en designpapier met behulp van de nieuwe vlindermal van Dutch Doobadoo. Deze kun je zo op je papier leggen, om tekenen en uitknippen of als je dat liever doet, uit snijden.


Als je de kaart opent krijg je dit geheel met die prachtige nieuwe blauwe mal (6002/0562).

6002/0562 Blauw Randmal ovaal

Als je goed kijkt zie je dat het een mal is met debossing in plaats van embossing, omdat het embos gedeelte niet op de kaart zit maar in de kaart zit.


De mal heb ik eerst alleen geembost in blauw papier, daarna heb ik dezelfde mal uitgestanst en embost in het wit. De witte heb ik nu precies op de blauwe geplakt  en daarna uitgeknipt met een klein blauw randje er langs voor dit leuke effect.


In de hoeken heb ik de nieuwe  bijpassende hoekstansjes (6002/0564) gebruikt.

6002/0564 Blauw Hoekje

Ook heb ik de kaart wat versierd met wat vlindertjes uit het paper artvel van Dutch doobadoo.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie  zaterdag bij Het Boekensteuntje creatief in Echt. 

Groetjes

1 opmerking: