zondag 18 augustus 2013

Heb jij hem al?

De Noor! Design catalogus is alweer een poosje uit. Toch hoor ik helaas nog van veel mensen dat ze hem nog niet in hun bezit hebben terwijl we er toch 20.000 GRATIS verspreid hebben. Hij zou bij alle Noor! Design verkooppunten gratis verkrijgbaar moeten zijn, dat was de opzet.

Om iedereen, die hem nog niet heeft, de mogelijkheid te geven hem te bemachtigen hebben we het volgende bedacht:


Je kunt de Noor! Design catalogus dus bestellen door een email te sturen naar joyce.martens@noortje-design.nl o.v.v. Noor! Design catalogus. We vragen hiervoor een kleine bijdrage in de portokosten van slechts € 2,00. Joyce zal jullie na ontvangst van je email zo snel mogelijk een bevestiging sturen!

Fijne avond allemaal xx

13 opmerkingen:

  1. Jammer dat ze de catalogus niet bij de producten hebben gegeven.Had laatst de vlinderrand gekocht en gevraagd in de winkel om de catalogus maar het antwoord was dat er geen catalogus waren.Had er wel graag een gehad.Ik kom donderdag naar de beurs kan er misschien dan een krijgen.Hoor het wel anders bestel ik er wel een.groetjes Margo.













    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margo, hij is op de stand van Doeading nr. 146 je kunt hem daar gratis krijgen. Waar had je de rand besteld?
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diny,
      Ik had die niet besteld maar gekocht in de winkel bij pipoos in groningen.
      groetjes Margo.

      Verwijderen
    2. Jammer dat Pipoos er niet aan meedoet, ze kunnen hem GRATIS krijgen en uitdelen! :)

      Verwijderen
  3. Ik heb hem nog niet in de winkel gekregen, maar gelukkig heeft er iemand anders twee gekregen. Nu krijg ik een exemplaar van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En anders weet je me te vinden Selma, dan regel ik er 1 voor je :)

      Verwijderen
  4. Ik heb hem wel hoor, bij jacobi, kun je hem gratis krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo jolanda ..
    is de catologes ook op de kkd beurs te verkrijgen.
    wil er vrijdag naar toe gaan
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker Henny, kom je hem bij me halen in de stand van Every Lil' Thing? Nummer 117... hij is gratis! xx

      Verwijderen
  6. Heb hem ook nooit gekregen maar hoe moet je dat geld overmaken ,want onze zoon regelt dat allemaal .plus wij zijn net oma geworden van een meisje Jante en omdat ons eerste kleinkind is overleden zijn we nu super blij hoor het wel gr henny of lightframe3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi! I live in the USA, am i allowed to receive this magazine? The email address does not work for me.

    BeantwoordenVerwijderen