woensdag 22 januari 2014

May all your dreams come true...

Laatst hebben we dus een gezellige dag gehad bij Diny waar we lekker gespeeld hebben met de airbrush. Diny heeft ons samen met Miranda alle ins- en outs geleerd van deze machine.


Daarna zijn we lekker zelf aan de slag gegaan met het maken van achtergrondjes.


Dus nu heb ik hier een heel stapeltje liggen waar ik alleen nog maar kaartjes van hoef te maken en hierboven zie je de eerste. We hebben de achtergrond uiteraard gemaakt met de airbrush in combinatie met Dutch Mask Art stencils. Voor deze kaart heb ik deze modellen gebruikt:

 

Als basis voor de kaart heb ik weer een Dutch Shape Art mal gebruikt. Dit is toch wel mijn favoriet! Je maakt op deze manier een enkele kaart. Vanaf eind Januari ligt deze nieuwe Noor! Design kaartenstandaardmal 6002/0290 ook in de winkels dus die kun je hier perfect bij gebruiken.


Ik heb op mijn kaart ook weer de Noor! Design mal 6002/0303 gebruikt, gestanst uit zalmkleurig linnnekarton. De tekst komt van een stempelset van Diny. Wat was het heerlijk om eens lekker in de stempelvoorraad van Diny te mogen neuzen en die stempels te gebruiken! 


Een toefje bloemen op de kaart met daaronder natuurlijk de Dutch Paper Art blaadjes. De vogel en de tekstballon zijn ook stempels die ik heb mogen gebruiken van Diny.


May all your dreams come true... dat lijkt me een mooie tekst om deze blogpost mee af te sluiten. 

4 opmerkingen: