woensdag 29 januari 2014

Postcard

Eindelijk is mijn nieuwe Noor! Design postcard stempel 6410/0031 uit waar we met zijn allen al zo'n poos op hebben moeten wachten.


Ik heb hem voor dit kaartje gestempeld op designpapier met een bruine Memento inkt. Ook heb ik mijn Noor! Design vlinderrand 6002/0251 maar weer eens voor de dag gehaald.


Ik ben dol op de Noor! Design Friendship teksten 6410/0041. Maakt je kaartje extra bijzonder als je ze naar een lieve vriendin wilt sturen.  Deze wat grotere teksten passen perfect in de Noor! Design ovale stans 6002/0258.


Ik vind het leuk om "tafereeltjes" kaartjes te maken dus heb ik achter het poppetje ook het hekje uit de Noor! Design serie Garden gebruikt. Alles wat ik gestanst heb uit aquarelpapier heb ik een beetje aangezet met bruine Memento inkt voor een vintage look.


Het Magnoliaatje is weer ingekleurd met PanPastel. Ik heb een voorbeeld van As gebruikt om te spieken bij het inkleuren. Thanks Assie! x


En ja sorry, daar zijn ze weer....haha, de Dutch Paper Art Knoopjes en Hartjes. Ik gebruik ze bijna op al mijn kaartjes. Maakt het net even af


En ja sorry, daar zijn ze weer....haha, de Dutch Paper Art Knoopjes en Hartjes. Ik gebruik ze bijna op al mijn kaartjes. Maakt het net even af!



En nog even een overzicht van de gebruikte materialen:



3 opmerkingen:

  1. 't Is inderdaad een prachtige stempel en je hebt 'm heel leuk verwerkt op je kaart! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!

    Wat is de postcard leuk!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen