woensdag 8 januari 2014

Suikerzoet

Zo tegen de tijd dat 14 februari komt, vindt Corina het leuk om "zoete" layouts te scrappen.


Wat is dan niet toepasselijker dan de kleine hartjes stans van Noor 6002/0253.





Corina heeft de stans voor een 2de keer gebruikt met cardstock van een donkerdere tint roze en daar de hartjes van verzameld om in te vullen. En als puntje op de "i".... een extra hartje.



  
 

Hoe leuk de stansen ook bij een Lay Out te gebruiken zijn laat Corina hier zien. Ook de kleine hartjes midden in heeft zelfs een kleur gegeven door de kleine stansjes die met de mal mee komen te gebruiken.

En hebben jullie gezien dat we weer 10.000 bezoekers verder zijn op ons blog? Dat is natuurlijk weer reden voor een CANDY. Je kunt bovenstaande hartjesmallen winnen!


Wat moet je doen om kans te maken op deze prijs? Laat een gezellig berichtje achter op deze post en dan kiezen we morgenvroeg de winnaar! Fijne dag allemaal.

103 opmerkingen:

  1. Wat zijn de mallen van Noor toch supergaaf. Je kunt er echt alle kanten mee op, ik ben een hele trouwe fan! Wat gaaf dat wij weer de kans krijgen om deze te winnen.
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat. Hele leuke malle om te winnen. Dus ik waag een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10.000 bezoekers dat is niet mis Noor.
    Dat zou iedereen die een blog heeft wel graag willen hoor.
    Noor Designe mallen zijn het einde voor een knutselaar.
    Iedereen wil deze toch graag hebben dat is klink en klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. met de mallen van NOOR DESIGN kan je alle kanten uit, kaartjes maken maar ook scrap layouts.
    vele mallen zijn gewoon een must have voor ons de knutselaars.

    erg leuke en zoete LO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met al zoveel bezoekers! Ik waag graag een gokje om deze leuke mallen te winnen. dank je voor de kans!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn hele mooie mallen en ik wil ze dan ook graag winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie mallen, deze staat heel hoog op mijn verlanglijstje. Ik wens jullie dit komende jaar veel knutselplezier dames en op naar de 10.000 bezoekers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk candy en wat zijn ze schatig die mallen. Daar kan je prachtige valentijn kaartjes mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oww ik vind ze super leuk, zou ze wel willen maar helaas dure maand achter de rug ( haat auto's ) ,dus ik ga heel hard duimen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik nu hier eens kon reageren, zou ik dan een kansje maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke malletjes! Denk dat mijn dochters mij dadelijk aan' t werk zouden zetten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He is me gelukt, maar dan zonder naam hahaha : Ceciel Honings

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeejte dat loopt hard op zeg de bezoekers aantallen. De feestdagen achter de rug, weer in het gewone ritme en meer tijd om te snuffelen op de bloggen. Wat een prachtige lay out zeg! En een geweldige candy, doe graag mee met deze kans.
    Dankjewel voor deze candy weer!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, dit herinnert me eraan dat ik hoognodig weer eens moet scrappen... Maar eerst nieuwe mappen aanschaffen (heb nog een stapel LO's liggen waar ik nog geen map voor heb, *LOL*).. En het hoeft voor mij niet eens valentijsdag te zijn.. heb elke dag 3 lieve schatten thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mijlpaal! Gefeliciteerd! En wat een leuke mallen hebben jullie toch! Deze zijn ook zo lief....... Groetjes Jolanda Besten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat gaat dat snel zeg. De voorbeeldjes zien er mooi uit! En de mallen zijn natuurlijk tegen valentijn helemaal leuk. X linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het aantal bezoekers super goed zeg nu al 710178.
    En de LO vind ik ook geweldig mooi, heel lief met deze hartjes mal.
    Bedankt voor de kans om dit moois te winnen.
    Veel succes in het nieuwe jaar.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En ik maar telkens tegen mezelf zeggen (en tegen mijn portomonee) : nee, deze keer vind ik de mallen niet leuk, hahaha. Gelukkig ben ik zeer hardhoors. Nu maar even tot morgen wachten ......
    groetjes Elvira Werger

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo, diese Herzstanzen sind wirklich zuckersüss ! ! ! Die möchte ich gerne haben.
    Liebe Grüsse, Ursula.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze te gekke mallen zouden dan mijn eerste mallen zijn, mijn handen jeuken om er wat moois mee te maken!
    Groetjes sheil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben echt helemaal verliefd op deze mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulations on all the visitor's and wow both dies are gorgeous
    Hugs Dianne xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het enkele hartje van Noor is een van mijn favorieten. Om ze allemaal op een rijtje te hebben is natuurlijk helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De LO is prachtig. Ik had 'm ergens al eens voorbij zien komen!! Blijf ik toch ook heel leuk vinden om te doen. En ja, natuurlijk waag ik weer een kansje op die leuke hartjesmallen! Groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een verschrikkelijk leuke lay-out is dit met deze mooie Noor-stans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze hartjes zijn het waard om er een leuk bericht voor achter te laten. Maar hoe schrijf je een leuk bericht? Misschien , is het leuk, als ik er iemand blij mee ga maken, iemand, die me gisteren uit mijn tranendal van het linken vaneen kaart haalde (zie blog 7-1) Ze heeft me een half uur aan de telefoon begeleid om me te leren hoe het moest. Probeer het al een half jaar, maar zonder resultaat. En nu ...... Wat een HARTelijke meid. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een gave mallen. Ik doe graag mee om dit te winnen, ben namelijk helemaal verzot op de noormallen. Gefeliciteerd met dat jullie zoveel volgers hebben en hopelijk gaan jullie nog lang door om mooie spulletjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wie wil die nu niet winnen!!!!
    Noortjes zijn geweldig kijk ook met spanning uit naar het blad, moet eigenlijk wel goed zijn met al die mooie materialen.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, wat bezoekers zeg, 10.000.... maar jullie hebben ook zulke leuke nieuwtjes altijd. Deze stansen bijvoorbeeld, superleuk om op een layout te gebruiken, maar ook zeker geschikt om op kaarten te gebruiken. Daarom doe ik graag met deze candy mee !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super van <3 gefeliciteerd en natuurlijk doe ik graag mee want wie wil deze hartjes stanzen nu niet graag in haar collectie hebben
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superrrr, Gefeliciteerd!!!!, je hebt het verdiend!!! ben sinds najaar aardig wat Noortjes aan het verzamelen en mee aan het werk,geweldig!!!! Deze heb ik nog niet, dus doe graag mee met deze fantastische candy!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, wat een hoop volgers alweer, gefeliciteerd. Jullie gaan als een speer, dames! Super goed. En wat een mooie producten hebben jullie toch van Noor! Ben er stapelgek op. Op naar de 20.000.
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtig randje. Ik doe graag mee. Jullie heel veel succes. Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een super mallen, daar kan je een hoop leuke kaarten mee maken, wie wil die nu niet winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik heb nog geen enkele Noor designe mal. Maar ik heb intussen zoveel leuke dingen gezien. Heb van een kennis die in geldnood zat haar stansapparaat overgenomen
    Maar heb hem zelf nog geen 1 keer gebruikt. Word nu een keertje tijd lijkt mij. Dan zouden de mallen goed uitkomen om deze waarschijnlijk verslavende hobby te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super kaart is het geworden. De stansjes zijn ook erg leuk. Gefeliciteerd met het aantal bezoekers, ondanks dat Facebook er is. Ik ga toch ook altijd nog even graag bloghoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jullie gaan als een speer!! Straks komen jullie nog in het Guiness Book of Records, dat zou leuk zijn!! Gefeliciteerd met alweer deze mijlpaal. En ja een layout of een kaart met zulke mooie stansen kan eigenlijk niet anders dan mooi zijn!! Op naar de volgende1
    Liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow wat een mijlpaal, gefeliciteerd! En wat een gave candy!
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers, ik ben een trouwe - maar anonieme - bezoeker !! Graag wil ik een kans wagen voor de candy, wat een bijzonder mooie stanzen!!! Groetjes, Jacqueline Rietman.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd alweer 10000 verder! Kan ook niet anders, er staat elke dag ook zoveel inspiratie op dit blog! Prachtige creatie is dit weer! Geweldig de hartjes bij de foto! Geweldige mallen... Daar kunnen heel wat lieve kaartjes mee gemaakt worden!

    Groetjes, Natas

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat met jullie vele vele volgers (is toch normaal met zo veel leuke creaties en spullen ;-) )
    De hartjes zouden goed van pas komen met valentijn creaties!
    Groetjes, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi kaartje. Zo'n mal kan ik ook wel best gebruiken bij het maken van kaartjes en mini-albums. Wel spijtig dat ik als mindervalide geen uitkering krijg, anders had ik allang alle Noortjes-mallen gekocht ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wous dat is echt al weer heel veel zeg. maar het is ook zo leuk om bij jullie te kijken en er instiratie uit te halen. ik ben dol op liefdes kaartjes te maken en hartjes te gebruiken. en dit zijn ook zulke mooie mallen. super gaaf dat jullie die weg geven. liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal! Op naar de volgende!!! Graag maak ook ik kans op de mal want hij ziet er superleuk uit en zit nu alvast te bedenken wat voor moois ik er mee kan maken. Groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd, hele leuke mallen, ik maak er graag kans op. Leuk voor oa. valentijnskaarten
    Groeten Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd!!
    En.. ook ik maak graag kans op deze superleuke stansen!
    Krijg meteen een berg inspiratie door de layout! :)

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, er zullen er vast nog meer volgen. Opnieuw zo'n supergave candy, het lijkt wel weer sinterklaas ;-), doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat gaaf dat jullie zoveel fans hebben! Logisch hoor, het zijn echt hele fijne mallen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw!!! Gefeliciteerd met zoveel bezoekers. Er is hier natuurlijk ook altijd heel veel moois te zien en als je even zonder inspiratie zit kun je dat altijd hier opdoen. Met leuke tips en mooie kaart vormen.
    Ik waag graag een gokje voor deze mooie hartjesmallen. Leuk voor verjaardagskaarten, maar ook voor een goede vriendin. Of op trouwkaarten. Kortom ideeën genoeg.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. 10.000 bezoekers wat geweldig!! Gefeliciteerd. Ik doe graag mee aan deze leuke candy wand wie wil deze leuke mallen nou niet! Ze zijn zo gaaf en je kan ze overal bij gebruiken.. alle mallen van noor! Design! Zijn geweldig! Liefs rosa

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauw wat veel bezoekers zeg en dan zo'n gave candy in het prille begin van dit jaar. Het zijn weer te gekke mallen, die wel van pas zouden komen met valentijn om de hoek. Hartstikke bedankt dat je deze kans aanbied om ze te kunnen winnen.

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hoi meis
    wat gaat het snel joh, echt super
    en die mallen zijn geweldig mooi
    en corina je kaart en layout zijn prachtig gemaakt
    bedankt voor een kans :)
    knuffffffffffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Superrrr, Gefeliciteerd!!!!, je hebt het verdiend!!! heb al heel wat noormallen verzameld,geweldig!!!! Deze heb ik nog niet, dus doe graag mee met deze fantastische candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hartelijk gefeliciteerd met zoveelzoveel bezoekers en ik waag ook graag een kansje. Bedankt hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd snap het wel hoor vind ook altijd super om bij jullie te komen kijken.
    Gr. Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Super leuk! gefeliciteerd. Ik doe graag mee.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Met de eerst 1500 bezoekers na 5 dagen bloggen was je al heel erg blij. Nu ruim 710.000 dus op naar de 1.000.00 dit jaar.
    Dat moet lukken!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Sorry, moet natuurlijk 1.000.000 zijn.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  59. zo ontzettend leuk dat jullie zo'n succes zijn met z'n allen èn de mooie mallen,ben groot fan van Noor hoor!! De hartjesmal.... die heb ik nog net niet aangeschaft.... zal we niet lang meer duren..past heel er goed bij de kaartjes die ik maak....heeel veel leuke voorbeelden mee gezien,Top!!! Succes hoor en voor je het weet zijn er weer 10.000 bezoekers bij!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Jeetje, wat gaan jullie als een speer zeg! Gefeliciteerd, helemaal TOP!! Op naar het miljoen :) :) Maar ja, er is hier ook zoveel te zien. En dan ook weer zo'n leuke candy. Wat lief van jullie. Die <3 <3 mallen zijn ook zo moooooiiii. Tja, welke mallen niet hihi. En als je ziet hoe Corina de <3 <3 mallen heeft gebruikt op haar prachtige layout en Janet op haar kaart, wow dat is wel heel mooi!! Dus, je begrijpt het ..... ik doe graag mee :)
    Ik wens jullie nog een fijne (freubel)dag. Ik ga zelf vandaag (en morgen en overmorgen :) :) ) ook nog aan de freubel. Heb weer veel inspiratie opgedaan hier en op fb.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Prachtige lay out. Daar is deze hobby bij mij mee begonnen. Overgestapt naar kaartenmaken. Het thuisfront vindt het veel leuker dat ik foto's scrap. Dus als ik deze hartjesmallen zou winnen is het een mooie gelegenheid om van iedereen die mij lief is eens een mooie lay out te maken met de nodige hartjes dan uiteraard. Allemaal nog de beste wensen en succes iedereen.
    Groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Toch helemaal niet zo raar zoveel volgers. Noor maakt zulke mooi mallen waarmee je toch ontzettende mooie creaties mee kunt maken. Zie maar naar het suikerzoete voorbeeld, prachtig gewoon. En wat zou ik die mal graag winnen, want mijn portemonnee kan het allemaal niet bijbenen met al die nieuwe mallen. Het zou weer een grote toevoeging voor mij zijn, waarmee ik me weer heerlijk zou willen uitleven.
    Ga zo door team van noor design, op naar de volgende 10.000.

    gr Xandra Jacobs

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Gefeliciteerd.
    Prachtige mallen zeker goed te gebruiken met Valentijn.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Al zo veel...
    Ik doe graag mee en wens een iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een mooie lay-out zeg en met deze meiden op de foto smelt je ook echt weg! De hartjesstans hoort ook echt bij Valentijn dus ik doe ook een gooi naar deze mooie stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw, weer zo'n super candy, ik doe weer graag mee eens lukt het :)

    Groetjes
    Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. De hartjes zijn zuper lief en heel leuk voor allerlei doeleinden te gebruiken dan voor je naaste liefde!! Bedankje...of gewoon zomaar spontaan..dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Petje af hoor, met zoveel bezoekers!
    Die mallen zijn echt gaaffff!
    De radartjes beginnen gelijk te werken!
    Wat we daar nu weer voor moois mee kunnen maken..... Super leuke candy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. 10.000 bezoekers? Petje af want dat is heel veel. Zullen we eens een keer met zn allen een kopje koffie drinken?! Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  70. 10.000 bezoekers? Petje af want dat is heel veel. Zullen we eens een keer met zn allen een kopje koffie drinken?! Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers! En die hartjesmallen vind ik echt supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wauw toe maar, ja dat heb je met al die leuke spulletjes die uitkomen, je blijft kijken..............groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  73. tuurlijk wil ik ook een gokje wagen, je zou wel gek zijn om zulke mooie mallen aan je neusje voorbij te laten gaan..dat word duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Oe oe wat een goed nieuws dat er al zoveel leden zijn :) ik ben een van de nieuwe bezoekers , nieuw knutseltje en helemaal verslaafd nu al !! hahaha .. Ik zou ook graag willen winnen natuurlijk om mijn mallencollectie weer een beetje uit te breiden !
    Super prestatie voor iedereen van Noor design ! jullie mogen zeker trots zijn !

    ( foutje , leden moest bezoekers zijn hahahahah even aangepast !!! :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  76. En uiteraard pas ik mijn tekst weer niet helemaal aan ... SORRRYYYY ... BEZOEKERS bedoel ik dus hahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Gefeliciteerd zoveel bezoekers super, de hartjesranden zijn prachtig, de gemaakte kaart is ook weer prachtig. Ik waag graag een gokje
    Groetjes Sjan

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Super zoveel bezoekers en daar doe ik graag aan mee want sinds een maand of 4 nu bezig met het maken van kaarten met mallen en ben behoorlijk verslaafd want kijk bijna iedere dag (ook bij andere leden) op het blog en wil graag een gokte wagen naar deze schitterende mallen.
    Dus op naar de volgende 1000.
    Groetjes Jannie (heb anoniem gedaan want weet niet hoe dit werk)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Weer een record aantal bezoekers...proficiat...wat een prachtige LO met de superleuke stanzen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Gefeliciteerd met het record van de aantal bezoekers. Kan ook niet anders met zulke leuke producten! Ik doe ook weer een gokje wagen. Wie weet....
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd met dit record. Een prachtige layout is er gemaakt met de hartjes mal. Ze zijn ook helemaal super. Er blijven maar leuke producten komen !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ik wil ook graag een gokje wagen,het is een geweldige mal,en gefeliciteerd met zo'n grote aantal volgers
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Gefeliciteerd. !! Met zoveel leuke malen, stempels en etc. kan het niet uitblijven dat er zoveel bezoekers komen op de blog... Succes met nog meer bezoekers, mooie materialen en veel inspiratie.

    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gefeliciteerd zeg! Wat een super mooie standjes, ook erg leuk voor komende Valentijnsdag op een kaart of layout. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gefeliciteerd met de 710.000 bezoekers er zullen er vast nog heel veel volgen ;-)
    Ik doe graag met jullie candy !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  86. proficiat met weer 10.000 bezoekers meer, super.
    het is een super gaaf en lieve kaart.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Suikerzoet, maar O zo lief! Wat passen die stanzen perfect bij de knipvellen van Studio Light ;-) Ik zou er graag mee willen combineren, groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  88. O die hartjesmal die vind ik helemaal geweldig! Na 7 weken brochitus gehad te hebben kan ik wel iets leuks gebruiken.

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Jeetje, zoveel bezoekers! Het is dan ook een super blog. En super stansen die je weggeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Leuke stansen, zeker nu de valetijn er aan komt, willen we deze allemaal wel winnen.
    Leuk voor kaarten m aarook voor scraplayouts

    BeantwoordenVerwijderen
  91. ik doe graag weer mee! zal alleen nooit zoiets moois maken als hier. wauw! wat prachtig
    groetjes miranda (miepeke)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Zooooveel bezoekers zal ik nooit halen denk ik. Maar wat een prachtige stansen. Daar wil ik wel eens een gokje voor wagen.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Herzlichen Glückwunsch zu so vielen Besuchern. Euer Blog ist echt super genauso wie Eure Schablonen und Stempel. Da versuche ich doch mein Glück einmal
    LG
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  94. wauw prachtig layout met de hartjes rand er bij heel romantisch ook de grote is zo mooi die mag niet in je colectie ontbreken

    dus ik waag ook een kansje en wat super dat je al weer zoveel volgers hebt gefeleciteerd daar mee en op naar nog meer

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oh verliefd ....verloofd ....getrouwd...daar waar de hartjes van houdt...

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat een hoop bezoekers, maar dat kan ook niet anders met zo'n leuke blog ! En wat leuke mal om te winnen !!! Die kun je voor zoveel verschillende dingen gebruiken. Die staat bovenaan mijn verlanglijstje, zou leuk zijn om die te winnen dan wordt mijn wensenlijstje weer wat korter !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. De hartjesmallen zijn voor mij helemaal top. Het mooie van de grote mal is dat het papier er heel gemakkelijk uitgaat.
    Zelfs met de kleine openingen gaat dit helemaal goed.Hoop dat ik succes heb om deze mallen te winnen want ik heb ze nog niet zelf. Vriendelijke groet van Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat zijn ze toch mooi die mallen van Noor. Zou ze wel allemaal tegelijk willen kopen. Helaas gaat dat niet maar wie weet?

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik ben normaal niet zo van de hartjes, maar deze vindt ik toch echt wel heel erg mooi. Dan denk je toch gelijk hebben als je ze ziet.
    nu maar hopen dat ik ze win. Mijn hobbyspaarpotje is helaas leeg dus kopen wordt het nu niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Super leuke stansen zijn het, die mogen in geen ene verzameling ontbreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. die willen we wel winnen :D weer een gave blog met gave stansen en gefelciteerd uiteraard met de 10ste bezoeker(ster)

    *zit alvast duimen te draaien of ze de geweldige malletjes gaat winnen*

    BeantwoordenVerwijderen