dinsdag 11 maart 2014

Ontvang jij de Noor! nieuwsbrief al?

Ontvang jij de Noor! Design nieuwsbrief eigenlijk al? We hebben sinds 3 weken een nieuw nieuwsbriefsysteem opgezet waarin we onze Noor vriendinnen vrijblijvend informeren met leuke tips en voorbeeldkaarten, maar ook de data van leuke events enz. Als je niets wilt missen stuur dan je emailadres naar info@noortje-design.nl en vraag om inschrijving voor de nieuwsbrief.


Je krijgt na je aanmelding een bevestiging per e-mail met daarin een link om je aanmelding te activeren. En dan heb ik vandaag nog een kaartje voor jullie waarop ik verschillende nieuwe Noortjes gebruikt heb. De vlindertjes op de kaart zijn gemaakt met de Vintage Flourishes stans 6003/0033.


Laten we maar beginnen met de basis. Ik heb voor de kaart designpapier uit de Noor! Design blok Spring gebruikt. Achter de bloemetjes is het nieuwe Vintage Flourishes takje 6003/0037 gebruikt, weer een nieuwe takje.


Ook de Noor! Design Scrabble Letters mochten op dit kaartje natuurlijk weer niet ontbreken. Het is zo leuk om hiermee een passende tekst op je kaartje te stempelen.


Verder heb ik op deze kaart het nieuwe tekststansje "Hoera" 6002/0297 gebruikt. Gestanst uit het designpapier uit het spring blok en vervolgens nog gemat op wit cardstock.


Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met mijn kaartje. Tot de volgende keer maar weer!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking: