zaterdag 17 januari 2015

Autumn

Hallo allemaal,

Tja, het is dan eigenlijk winter maar ik mocht toch nog graag even met de autumn spulletjes spelen. Zo heb ik nog maar weer eens eenkaart gemaakt met diepte erin - een shadowbox.


Nadat ik het model gemaakt had heb ik het voorzien van een afbeelding. Daarna ben ik met het versieren van de kaart begonnen. Op de buitenste randen heb ik het egale groene design papier geplakt  wat in het autumn paperbloc zit. 


Rechts boven konden mooi de vintage flourish vogeltjes zitten. deze heb ik uit zwart cardstock gestanst en samen met een herfstblad en wat raffia opgeplakt. Het herfstblad had ik uit het oranje design papier gestanst. Ook dit zit in het autumn paper bloc.


Natuurlijk mogen de paddenstoeltjes niet ontbreken. Ik heb ze drie keer gestanst. 1 x uit groen - 1 x uit bruin - en 1 x uit rood papier. Zo heb ik van elke kleur een deel af geknipt en hebben ze paddenstoeljtes een bruine steel en een rode hoed gekregen. 

Cutting & Embossing stencil - Autumn - Rand paddestoelen  Cutting & Embossingmal - Autumn - Paddestoel en blad

Dit keer geen stippen maar wat vlekjes in het papier. Deze had ik namelijk uit het rode designpapier gestanst. Dit zit eveneens in het autumn papierbloc.  Langs de rand van de kaart heb ik nog de vintage borders verwerkt. En natuurlijk zit er ook nog een bloementoef op. Hier tussen heb ik nog wat herfstbladeren geplakt die ik gestanst had.

Paper bloc - Autumn

Ik hoop dat jullie,ondanks dat het geen herfst is, toch deze kaart nog leuk vonden,
Ik wens jullie in ieder geval nog een fijne dag verder,





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

4 opmerkingen:

  1. wat een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawel hoor, ik kan er wel van genieten ook al is het geen winterse kaart. Trouwens het weer was er afgelopen week ook naar....Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen