zondag 25 januari 2015

Beach Mail

 Hallo Noor vriendinnen!

Inmiddels hebben jullie vast al een en ander voorbij zien komen aan ATC kaartjes. We hebben deze oude hobby weer omhoog gehaald.

De Noor meisjes zijn ook aan de slag gegaan en er wordt op de groep al flink geruild. Mijn allereerste kaartjes, serie SEASHORE:


Bij deze serie heb ik als achtergrond een blad uit het Paperbloc Wood Texture gebruikt. Daarop heb ik de stempel  Noor-Sending Messages gebruikt en bewerkt met wit embossingpoeder.

Paper Bloc - Under the Sea   Clear Stamp - Under the Sea

De fotootjes zijn ooit gemaakt tijdens een vakantie aan zee.
Ik heb ze verkleind en verwerkt op de kaartjes.


Op elk kaartje heb ik een tekststempel gebruikt van de Noor collectie Summer Loving.
Ook gebruikte ik de stempels van Under The Sea, zoals de schelp bij dit kaartje.


Parels, touw, hout en eyelets geven de serie een maritiem sfeertje.




 Ik hoop dat dit project jullie warm heeft gemaakt om ook eens een ATC serie te ontwerpen.
Het is echt leuk om te doen!

We zijn zelfs een Facebook groep gestart:


Kom gezellig kijken en kom ook je ATC kaartjes met ons ruilen.

Hartelijke groeten,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





3 opmerkingen: