woensdag 7 januari 2015

Het jaar van Astrid!

Goedemorgen allemaal !

Als eerste wil ik jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en creatief 2015 toewensen !


Ik vind het altijd moeilijk om een verhaaltje over mezelf te schrijven, maar ik ga mijn best doen. Het is weer een geweldig, druk en gezellig jaar geweest. Lekker druk met de vele nieuwe producten van Noor! Design. Het is altijd een feestje, als er met een grote plof de nieuwe design team artikelen weer op de mat vallen. Wat ben ik trost om een Noor! meisje te zijn.

Hoogtepunten waren natuurlijk mijn bijdrage voor het Noor! Magazine, maar ook de Noor! Vriendinnendagen zijn helemaal geweldig ! Ik vind het echt super om dan weer allemaal nieuwe, maar ook bekende gezichten te ontmoeten. Je spreekt elkaar wel op Facebook, maar om ze dan ook in het echt te spreken is natuurlijk veel leuker.

Ook de Design Team dagen zijn super gezellig. Heerlijk om dan met alle meiden om de tafel te zitten, ideeën uit te wisselen en nieuwe producten door te nemen. Wat een verrassing was het de afgelopen keer, dat we zomaar door Jolanda verrast werden met een uitje naar de Efteling. Het was lachen, gieren en brullen. Heerlijk !!! Ik heb echt genoten.

Ook ben ik begonnen met het geven van demo's, oké ... niet zoveel als sommige andere dames, maar het begin is er. In het begin vond ik het best doodeng, maar alles is goed gegaan en wowwww, wat vind ik dit leuk om te doen zeg. Het is een feestje om de Noor! Design producten te promoten, want ook bij zulke gelegenheden ontmoet je weer vele nieuwe mensen.


Jemig, wat is mijn favoriete product ? Dat is een moeilijke hoor. Ik vind gewoon alles leuk hahaha. Oké, ik moet een keuze maken. Ik ga voor de sterpunt, die hebben jullie al een paar keer op mijn creaties voorbij zien komen.


Ik wil iedereen onwijs bedanken voor een geweldig jaar ! Zonder jullie zijn we nergens !
Ik zie (spreek) jullie vast weer snel, want we gaan op social media vrolijk verder.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



3 opmerkingen:

  1. Ik zou zeggen ga zo door Astrid je doet het ontzettend goed....ik geniet iedere keer
    weer van je kaartjes helemaal TOP!!!!!
    Zoals de kaart hier boven geweldig .......ook voor jouw een gezond en creatief 2015 toe gewenst.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, ja die ster mal hoort ook tot één van mijn favoriete. Echt super gaaf is die.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Je hebt ook een leuk en gezellig jaar gehad,
    en dat gaat dit jaar ook weer zo worden, je
    maakt mooie kaarten en ik geniet er van ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen