donderdag 1 januari 2015

Het jaar van Jolanda!

Goedemorgen lieve allemaal,

Een nieuw jaar staat voor de deur. Hebben jullie allemaal een leuk uiteinde gehad? Zoals de meesten van jullie wel gelezen hebben, hebben wij heftige dagen achter de rug omdat ons meisje in het ziekenhuis lag. Gisterenmiddag kregen we het verlossende woord van de kinderarts dat we naar huis mogen dus we hebben Oudjaar gezellig met zijn drietjes thuis gevierd.


Ik wens jullie hier natuurlijk als eerste, namens alle Noor meisjes alle goeds voor 2015. Hopelijk allemaal in goede gezondheid met lieve mensen om je heen. Dat ook 2015 maar weer een creatief en gezellig jaar mag worden.



De komende dagen zullen alle Noor meisjes afzonderlijk aan jullie vertellen hoe ze het afgelopen jaar bij Noor! Design beleefd hebben. En ik zal zelf het spits afbijten:


Dit was het tweede volle jaar dat we bij Noor! Design gedraaid hebben. Het bedrijf bestaat nu dus 2,5 jaar. Er is weer het nodige gebeurd in het afgelopen jaar, eigenlijk te veel om te benoemen. Hoogtepunt voor mij was toch wel het feit dat ik mijn droom mocht verwezenlijken: namelijk een eigen magazine uitbrengen! Ieder kwartaal weer is het een feestje om hier samen met de Noor meisjes aan te mogen werken en er weer iets moois van te maken.
Het Noor magazine nr. 5 wordt eind 2e week januari weer verzonden naar de abonnees, dus nog heel even geduld!


Een favoriet product is natuurlijk lastig kiezen omdat we inmiddels al een hele uitgebreide collectie hebben. Maar ik denk dat ik toch ga kiezen voor een ontwerp uit onze collectie blauw mallen. Ik merk dat ik op mijn kaartjes heel erg vaak dit vierkante exemplaar 6002/0360 gebruik. Ik vind hem eigenlijk voor iedere gelegenheid wel te verwerken.


En hier is voor jullie weer een kaartje waarop ik mijn favoriete mal gebruikt heb. Het was een verjaardagskaartje voor mijn lieve vriendinnetje Raff, die de 30e jarig was. Op dit kaartje zijn allemaal leuke nieuwe spulletjes gebruikt die vanaf eind januari in de winkels zullen liggen. Ik zal dit kaartje later nog even beschrijven en een lijst met gebruikte materialen maken.... ;-)


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne nieuwjaarsdag. Geniet van al het leuks wat jullie gaan doen vandaag. Houd ons blog in de gaten, morgen vertelt Joyce haar verhaal. Fijne dag!

Liefs Jolanda xx

8 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, fijn dat je dochtertje naar huis mocht! Ik heb het niet meegekregen, maar ik hoop dat het goed met haar gaat. En natuurlijk de beste wensen voor jullie allemaal, dat het maar een fantastisch jaar mag worden! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee wat heftig van noor!
    heel veel beterschap!
    een gelukkig en gezond en creatief 2015 gewenst!
    ben benieuwd wat voor een moois je nog allemaal in petto hebt dit jaar....
    lieve groetjes ayten mallo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allereerst beterschap voor de kleine meid
    fijn dat ze gisterenavond toch thuis mocht zijn
    ook ik wens jullie een goed 2015
    groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof dat jullie kleine meid naar huis mocht...Beterschap!!
    En je kaart is prachtig.
    Een heel goed 2015....Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie dochter naar huis mocht, Vooral op oudsjaaravond. Lekker als gezinnetje bij elkaar. Beterschap. Ik wens jouw, je gezin en het hele noor-team, het aller beste voor 2015 en dat ik weer heel veel leuke kaarten, creaties en mallen voorbij mag zien komen. Schitterende kaart. Lekker fleurig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel fijn dat jullie dochter weer naar huis mocht
    en wens jullie beterschap voor verder herstel.
    Een gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst voor alle Noor meisjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst beterschap voor de kleine meid.Ik had het inderdaad wat gevolgd.
    Fijn dat ze naar huis mocht.En hopelijk herstel ze snel verder.
    Ook ik wens jullie een goed en creatief 2015
    xxxx Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart en super fijn dat jullie dochter weer thuis is en nog heel veel beterschap.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen