vrijdag 2 januari 2015

Het jaar van Joyce!

Hallo Noor! Vriendinnen,
ik wens jullie allemaal een heel mooi jaar vol geluk en creativiteit. Dat we er samen weer een mooi jaar van mogen maken met de geweldige artikelen van Noor! En ik kan je zeggen dat er weer heel veel moois aan komt!


Vanaf dag 1 geniet ik zo als Noor! Meisje en dat het dan zo ver zou komen dat ik ook echt bij Noor! mocht gaan werken daar kon ik alleen maar dromen...Maar vanaf 1 janauri 2014 was het toch echt zo. Jolan zo bedankt voor deze geweldige kans. Het is zo gaaf om het samen met jou alles achter de schermen te regelen. Ik geniet er elke dag van! En ik hoop dat jullie met ons net zo genieten van alle blogposten, challenges, Pinterest, Facebook berichten en alles meer wat dagelijks doen.


Afgelopen jaar was voor ons allemaal erg spannend want het eerste Noor! Magazine kwam natuurlijk uit. Wij waren allemaal razend enthousiast maar het is toch altijd afwachten hoe jullie het ervaren. Maar het is zeker een succes en het Magazine is ook echt iets om trots op te zijn. Het nieuwe nummer komt half januari en deze keer mocht ik op de cover staan. Het meisje op de het tasje is een nieuwe stempel van Noor! en heb in ingekleurd met copics. Is ze niet geweldig!

Ook de Noor! Vriendinnendagen waren een succes. Wat hebben we genoten van het verzinnen van de projecten en het organiseren. Als we dan alle reacties van degene die geweest zijn op internet lezen weten we dat het geweldig was. Dagen met een gouden rand. 

Kortom het was een jaar vol nieuwe uitdagingen waar van ik echt heb genoten. We hebben een geweldig team, spreken elkaar dagelijks en kan niet zonder ze! 


Wat een moeilijke vraag want ja eigenlijk is alles van Noor! leuk. Maar er zijn 2 mallen die er voor mij echt uit springen en ik regelmatig op mijn kaarten gebruik. De blauwe ovale mal 6002/0304 en het hart 6002/0382 uit de Sending Love serie.


Om jullie te laten zien welke mallen ik bedoel heb ik deze kaart voor jullie gemaakt. Beide mallen heb ik op deze Shape Art kaart verwerkt.



Hier zie je de ovale mal met de mooie swirls er naast. Bij deze mal zit een losse ovaal waarmee je een afdrukje of vintage plaatje kan stansen en zo past dit erg mooi op het frame. Ook voor een tekst stempel is deze ideaal om te gebruiken. Want Noor! heeft ook mooie grotere teksten in de collectie.


En dan het hart met de swirls. Deze is nog niet zo lang uit maar al echt mijn favoriet. Er is ook een bijpassende stempelset die in het hart past zoals je ziet. Ook de losse stempels die je over de kaart verspreid ziet met hartjes komen van deze set.

Bedankt allemaal voor het geweldige jaar! Iedereen die ik heb mogen ontmoeten bij de Noor! Design demo's. Want dat waren er veel afgelopen jaar en daar gaan we zeker mee door komend jaar, Maar ook via Facebook en andere sites waar we elkaar volgen en ontmoeten.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


4 opmerkingen:

  1. Beautful Card!!!! And Then I say Whaaaaaat! Is there a Noor magazine in Norwegian.. ( or english) sold in Norway!!???? Did NOT know that!!.. How often does it come out? I don´t want to miss this.. - What is the name of the magazine in Norway... I can go ask for it in our shop... Thank you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart. En jij bedankt voor je tomeloze en aanstekelijke enthousiasme, waarmee je steeds weer alle Noor! producten demonstreert. Je kunt dan zelf haast niet wachten om ermee aan de slag te gaan.
    Een super 2015 voor jou!
    Gr.Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je bent altijd zo heerlijk enthousast en dat springt vanzelf overr

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Echt geweldig, en geniet gewoon maar verder
    van een volgend leuk jaar ☺

    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen