vrijdag 1 mei 2015

Noor! Design Spotlight - Bloghop

Een nieuwe maand dus weer een nieuwe IN DE SPOTLIGHT bij Noor! Design. Deze maand willen we graag de serie "Summer Lovin"  eens uitlichten.



Zon, zee en strand daar krijg je wel zin in als je deze serie ziet. Een leuke collectie van designpapier, stempels en mallen voor je layout of zomerkaart.

We hebben aan de spotlight ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 1 mei t/m 3 mei langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuk pakket met Noor! Design artikelen. Als je mee loopt maak je kans op deze producten: 



Dit zijn alle designteam members waar je langs mag hoppen en een leuke reactie mag achter laten:

Je mag deze keer starten bij het blog van Ineke. Zij zal je vertellen waar je dan heen mag hoppen!

Hier alvast wat sneaks van de creaties die er voor jullie gemaakt zijn. Wil je meer zien, hop dan even langs de blogs van de meiden:




We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. Heel veel plezier!

28 opmerkingen:

  1. Weer genoten van deze creatieve hop!!
    Wishlist aangevuld!! Gelachen genoten en veel inspiratie opgedaan nu nog maar eens zelf aan de slag
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit al helemaal in de vakantie sfeer, zo leuk allemaal deze spulletjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is de bloghop winnaar van april al bekend gemaakt?
    Ik kan niets terugvinden...

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was dit een leuke bloghop. En wat leuk dat iedereen in haar eigen stijl een schitterende creatie heeft gemaakt. IK heb zin in de zomer en weer heel veel inspiratie gekregen om met deze leuke producten aan de slag te gaan! IK heb genoten van alle moois ,want de dames heb en erg hun best gedaan. En dat is naar mijn idee zeer goed geslaagd. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb genoten van deze zomerse bloghop!
    Geweldig mooie creatie's hebben de meiden weer gemaakt.
    Héél véél inspiratie weer opgedaan.
    Ik krijg zin in de zomer!!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was dit geweldig leuk om zo te hoppen langs al deze mooie creaties die er zijn gemaakt. Petje af hoor dames. Ik heb weer heel wat inspiratie opgedaan. Ik heb zo'n zin in de zomer gekregen. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was weer super leuk hoppen en weer veel inspiratie opgedaan.
    Ga zo door aub !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. suppppper leuke kaarten en creaties hebben jullie laten zien,
    en allemaal zo anders , en dat is het leuke van bloghoppen hihi.
    en tja als er dan nog eens een super prijs kan winnen doe ik graag mee.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. done hopping...the projects are truly awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer schitterende creaties gezien. Erg leuk om te zien wat voor verschillende dingen je dan te zien krijgt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so many creative ideas - I really like hopped through all the blogs and see all projects.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo leuk dat bloghoppen
    ik doe er steeds weer veel inspiratie mee op
    dank je wel dames

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat bloghoppen.
    De dames laten zien dat er oneindig veel mogelijkheden zijn.
    Erg inspirerend
    Geweldig dames dank jullie allemaal

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb weer genoten van jullie mooie creaties met al deze mooi zomerse hobyspulletjes.
    Toppie gedaan allemaal.
    Bedankt voor deze gezelligheid om mijn vrijdagavond.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat was een leuke hop,je krijgt zin in vakantie,goed gedaan allemaal
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was weer een super hop! Krijg nu al zin in mijn vakantie om toepasselijke foto's te maken en dan aan de scrap te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het duizelt in mijn hoofd, er zitten zo veel ideeen te borrelen! wat veel inspiratie
    groeten Geppie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb in totaal weer zulke mooie creaties gezien dat ik nu echt zin heb in vakantie en raad eens wat zondag nog een dagje werken en dan heb ik hoera een weekje vrij en dan ga ik me toch een stel mooie kaarten maken naar aanleiding van jullie mooie kaarten en creaties zoooooooooooo echt wel groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt door de jullie,voor de bloghop in zomerse sferen. Super, ik heb ervan genoten, van de kaartjes, fotoboekje, LO en tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig een bloghop met een super leuk thema, wat een mooie spullen!
    Ik ben nog niet rond maar doe graag mee hoor!
    Succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een super gave bloghop,
    dankjewel !!!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw!!! Wat weer een super leuke bloghop. Erg leuke ideeën en veel inspiratie op gedaan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een super hop,en wat een pracht creaties,krijg zin in de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie kaart
    leuk om inspiratie op te doen
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zoals er gezegd wordt krijg je wel zin in de zomer
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wederom hebben jullie weer prachtige creaties gemaakt! Daar gaat het van kriebelen en bedenk ik mij wat ik zal gaan maken. Zin in! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een ontzettend mooie creaties zijn het allemaal geworden! Inspratie genoeg wederom en ik heb helemaal zin gekregen in een heerlijke zonvakantie.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen