maandag 24 oktober 2016

Autumn


Hallo allemaal,

Het is nu toch wel echt een beetje herfst buiten. De paddenstoelen komen uit de grond en het is al best koud. En zo heb ik maar een herfst lantarentje gemaakt.


We hebben natuurlijk hele leuke stansjes die je kan gebruiken bij het thema herfst. Zo heb ik hier de paddenstoeltjes 6002/0333 gebruikt van de autumn serie. Deze heb ik 3 keer gestanst en op elkaar geplakt voor de stevigheid. Daarna heb ik ze in het lantarentje geplakt. 

6002/0333 Autumn Paddestoel en blad

Met wat bruin harig spul, geen idee hoe het heet hihi, en wat dennenappeltjes van een tuincentrum
is de bodem mooi bedekt. 


De raampjes zijn van mica en die heb ik bestempeld met bladeren van de clearstempelset autumn 6410/0098. Hiervoor heb ik witte stempelinkt gebruikt. 

6002/0532 Autumn spin en spinnenweb (2st)

Schuin in het midden heb ik het spinnenweb 6002/0532 geplakt..


Bovenop het dekseltje heb ik de klimop bladeren 6002/0456 losjes erop geplakt. Met een raffia strik, wat kunst eikels, wat bloemen en de bladeren van  de Doobadoo paper art. 

6002/0456 Autumn klimop

Daartussen nog een touwtje zodat het lantarentje kan hangen.


Hier nog een keer de zijkant. Het model, de lantaarn, is een box Art van Doobadoo, Het designpapier waar ik deze basis uit heb gehaald komt van de paperpad Tough textures 6011/0392. Langs de bovenrand heb ik nog een kantje geplakt en  toen vond ik het wel af. 

6011/0392 Paper bloc Tough Textures

Ik hoop dat je er weer een ideetje aan overhoud, en zo ja, dan wens ik je al vast
veel plezier met het maken ervan.


5 opmerkingen: