zondag 23 oktober 2016

Just a Note

Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien, gemaakt met de nieuwe blauwe mal 6002/0630 met vlinders van Noor! Design. Wat is deze mal weer gaaf hé?

Het designpapier komt uit het nieuwe paperpad Dirty Pastels van Noor! Design. Ook weer zo gaaf, het zijn wel echt mijn kleurtjes.


De vorm van de kaart is gemaakt met de nieuwe Shape Art mal Shield 2.


In het midden van het frame heb ik een Vintage plaatje Design geplakt. Op de hoeken van de mal heb ik nog wat extra vlinders geplakt. Wist je dat de Vintage Flourishes vlinders 6003/0033 hier precies op passen?

Noor! Design - Blauwe mal - Vlinders op de hoeken    Noor! Design -  Vintage Flourishes - 2 vlinders

De bingo kaartjes zijn gemaakt met de Bingo Stamps van Noor! Design. Aan de rechterkant heb ik nog de Postage Stamps stansjes van Noor! Design gebruikt. Daarin heb ik wat kleine teksten gestempeld.


Voor de decoratie nog weer een groot strik op de kaart verwerkt. Op dat strik zitten wat bloemetjes, deze zijn gemaakt met de Summer Lovin mal 6002/0452.  In het midden van het bloemetje een metalen ring en een plakparel. Achter de bloementoef nog een uitgestansd blaadje. Ook zie je nog een stukje van de randmal No End Borders 2 6002/0510 die ik ook nog heb verwerkt op de kaart.

Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Summer Lovin - Zonnebloem     Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - No End Borders 2

Ik hoop dat ik jullie met deze Vintage kaart weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


2 opmerkingen: