maandag 17 oktober 2016

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds lekker op dreef met de kerstkaarten. Je kunt ze maar klaar hebben niet waar? 


De hertjes 6002/2029 zijn daarbij wel echt mijn favoriet. Zowel als stans maar ook de stempels die er van zijn vind ik geweldig. Hierbij heb ik de hertjes verwerkt op het model kaart wat we tijden de Doobadoo dag in het groot hadden gemaakt, alleen nu in kleinere versie. 

6002/2030 Happy Holidays Merry Happy Christmas Ornaments   6002/2029 Happy Holidays Merry Happy Reindeers

Je kan op zo`n kaart lekker veel kwijt. In het midden "bungelt" een cirkel  met daarop een kerstbal 6002/2030 van de happy holiday serie. En de tekst "december"van de Sending messages serie 6002/0461 heb ik twee keer gestanst. Een maal uit rood en een maal uit wit. Door deze wat naast elkaar te plakken krijgt het wat diepte. 


De volgende hoek heeft de tekst "Merry Christmas"  gekregen die gemaakt is met de tekst stansjes  6002/2027.  Links zit nog een kerstroos/ poinsetta die bij de one of a kind set 6002/0584 zit,


Hier zie je de kerstroos. Deze heb ik uit 3 kleuren rood gestanst. En de leuke sterretjes bovenaan, die bij de Crafty Boutique 9100/0302 geleverd worden, zijn gestanst uit glitterpapier, maar dat is een beetje lastig te zien op de foto. Een grote raffia strik en wat bloemen bovenop heb ik weer een kerstkaart voor de verzameling klaar.

9100/0302 Crafty Boutique Winter Wishes

Een hele fijne dag allemaal!

1 opmerking: