donderdag 20 oktober 2016

Noor! Design Bloghop

Wij zijn erg trots om deze nieuwe collectie aan jullie te laten zien. Het is weer een uiteenlopende collectie van lieve winter stansen als de ijsberen en pinguins, prachtige blauwe mallen en het Noor! Magazine niet te vergeten!

Hier een overzicht van de nieuwe collectie van november.



Voor meer informatie over het Noor! Design magazine kunt u op onze website terecht. Klik op het onderstaande logo. Voor maar 10,- per jaar ontvangt u het blad 4 keer in uw brievenbus!



De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Ineke.





We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 20 november t/m 22 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!


37 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke kaarten allemaal, daar krijg je veel inspiratie mee en wil je gelijk aan de slag gaan
    Groetjes Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke ideeën heb ik op gedaan. Super leuk om zo een keer te hoppen.groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke ideeën heb ik op gedaan. Super leuk om zo een keer te hoppen.groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo een bloghop.
    Daar doe ik weer leuke ideeen op.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de dames weer ijverig geweest. Ze zijn allemaal weer geweldig.
    Sorry kan Janet niet vinden staat een oudje op.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn de dames weer ijverig geweest. Ze zijn allemaal weer geweldig.
    Sorry kan Janet niet vinden staat een oudje op.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie bloghop. Prachtige kaarten hebben ze laten met die spullen. Echt mooi.
    Volgens mij bedoelen jullie oktober i.p.v november??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bloghop en het was een genot om naar te kijken chapeau dames!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was geweldig leuk om alles te zien.
    Heb genoten van alle mooie kaarten!
    Super mooi allemaal!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb ik weer genoten van al deze prachtige creatie dat het team voor deze bloghop weer gemaakt hebben. Wat zijn er weerschitterende nieuwe materialen uitgekomen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke bloghop was benieuwd naar al die leuke nieuwe materialen heb de bloghop gevolg .
    Ze zijn één voor één weer top de voorbeeld kaarten met de nieuwe materialen !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke bloghop. Heeeeel veeeel inspiratie en heeeel veeeel zin om die mooie mallen aan te schaffen.
    S6 dames!
    Groetjes, Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was een hele lange hop, maar wat zijn er schitterende inspirerende kaarten gemaakt!
    En wat komen er weer veel mooie nieuwe spullen uit! Blogland kan zich weer uitleven!
    Fijne avond en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fantastische kaarten heb ik gezien langs het hoppen langs alle dames, maar het was de moeite waard, petje af dames. groetjes Lia van Lith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit leuk "Bloghoppen" !!
    Wat een schitterende collectie !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was weer een hele leuke toer langs alle mooie en verschillende creaties.
    Gr. Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was geweldig om bij alle dames langs te hoppen. Wauw zeg... al dat moois, je raakt niet uit gekeken!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb alles gezien. Echt geweldig veel werk is hier weer van gemaakt zeg. Super leuk om op deze manier inspiratie op te doen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creaties heb ik weer gezien tijdens het hoppen. Mijn voorkeur? Ik zou het niet kunnen zeggen want ze waren stuk voor stuk beeldschoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gisteren heerlijk gehopt en al die prachtige en inspirerende creaties bewonderd. Dank jullie wel voor deze hop.

    Groetjes,

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Net heerlijk rond gehopt bij alle dames. Wat een mooie kaarten zijn er gemaakt.
    Erg inspirerend. Dank jullie wel hier voor.
    groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dat hoppen toch leuk! Ik hopen nog even verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dat hoppen toch leuk! Ik hopen nog even verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a fun hop. Love the icicle border, the penguins and polar bear and those lovely giraffes. I left comments on all the blogs. Thanks for sharing. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend leuke hop-wandeling. Alle dames hebben geweldiig mooi kaarten gemaakt. Heel leuke ideeën opgedaan.
    En een lange verlanglijst overgehouden. En nu proberen te kiezen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke bloghop is dit geweest, geweldige en mooie kaarten gezien. Leuk om weer ideeën op te doen. Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fantastische bloghop. Heb prachtige en heel diverse kaarten gezien die de vele mogelijkheden van deze nieuwe producten goed weer geven.
    Enne ik ben helemaal verliefd op die leuke pinguins.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Terug bij de start van deze mooie bloghop. Stuk voor stuk prachtige kaartjes heb ik voorbij zien komen. Bedankt voor de inspiratie dames.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie blogje was het weer. Mooie kaartjes , mooie kaarten, leuke details en leuke mallen zijn er weer! Ik heb weer mijn inspiratie mogen op doen met het zien van deze mooie creaties!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie blogje was het weer. Mooie kaartjes , mooie kaarten, leuke details en leuke mallen zijn er weer! Ik heb weer mijn inspiratie mogen op doen met het zien van deze mooie creaties!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat hebben de noor meisjes super mooie kaarten gemaakt. Stuk voor stuk prachtstukken. Ik ga weer sparen voor heel veel moois dat ik gezien heb. Helemaal vol ideeën straks weer lekker zelf aan de hobby. Bedankt voor deze bloghop. Echt up er leuk!!

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat hebben de noor meisjes super mooie kaarten gemaakt. Stuk voor stuk prachtstukken. Ik ga weer sparen voor heel veel moois dat ik gezien heb. Helemaal vol ideeën straks weer lekker zelf aan de hobby. Bedankt voor deze bloghop. Echt up er leuk!!

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldige bloghop, heb ze allemaal bewonderd en reactie achtergelaten. Sommige waren wat moeilijk te vinden maar toch gelukt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gewoonweg weer te gekke kaarten met super gave nieuwe Noortjes! sommige dingen heb ik nu al niet kunnen weerstaan en heb ik al toe gevoegd aan mijn collectie, andere mallen staan nog op mijn lijstje. Ben helemaal verliefd op de mal met vlinders....super. We weten weer waarvoor we de zegelboekjes sparen....:-) Dank jullie wel allemaal weer voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super mooie creaties hebben jullie gemaakt!!!!😍😍😍
    Weer veel inspiratie op gedaan!!


    Creatieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een super mooie creaties hebben jullie gemaakt!!!!😍😍😍
    Weer veel inspiratie op gedaan!!


    Creatieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat ontzettend leuk om deze bloghop te kunnen doen. Zorgt voor veel inspiratie en een groeiende wensenlijst. Prachtig gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen