dinsdag 25 oktober 2016

Noor! design Demo - Gerda's hobbyshop

Hallo allemaal,

zaterdag 29 oktober mag ik een demo geven tijdens de demodag van Gerda's hobbyshop met de prachtige artikelen van Noor! Design, het is van 10.00-16.00, kom je ook?


Dit label heb ik gemaakt met de mal van Dutch doobadoo en het mooie herfst designpapier van Noor (6011/0502).


 In het midden heb ik deze mal (6002/0579) geplakt, samen met een plaatje afkomstig van Gerda's knipvellen.


Super leuk voor op je herfstkaarten is het spinnenweb met spin (6002/0532).

6002/0532 Autumn spin en spinnenweb (2st)

Ik heb hem in bruin uitgestanst en het witte kruis heb ik erop gezet met een wit schrijvende pen.


 Het vosje uit de one of a kind set (6002/0636) past natuurlijk prima bij het plaatje.

6002/0636 One of a Kind Herfst set

Het befje en de staart heb ik ingekleurd met een wit schrijvende pen.


De blaadjes en takjes 96002/0580) heb ik voorzien van echte herfstkleuren met distress inkt in de kleuren: rustyhinge,scattered straw en peeled paint. Dat doe ik met behulp van daubertjes.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie in Harderwijk op de demodag van Gerda's hobbyshop, soc.centrum de Kiekmure, Tesselschadelaan 1 Harderwijk.

1 opmerking:

  1. This is absolutely Gorgeous!! Beautiful Colours.. I am in love with the little Fox.. Beautiful work. I wish the Noor Magazine would be made with English text also.. Then I would buy for sure!

    BeantwoordenVerwijderen