donderdag 13 oktober 2016

Proficiat

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een cadeau envelop zien voor een man, en hierbij heb ik alleen restpapier gebruikt.


Zodra mijn restjes bak dreigt over te stromen, daag ik mezelf uit om hiermee aan de slag te gaan.
Voor deze cadeau envelop heb ik het papier Seashore gebruikt. Helaas is dit paperbloc niet meer verkrijgbaar.

6002/0634 Gears tandwielen + klok

Met de nieuwste gears stans kun je lekker spelen en deze op diverse manieren gebruiken.


De basis voor deze envelop is de DDBD mal Art stencil rechthoek lang .


Ik heb de gears 2x uit zwart cardstock gestanst en vervolgens het dessin papier alleen geëmbosd.
Vervolgens kleine radertjes losgeknipt en  dit gebruikt op de tag.

6003/0074  Vintage Flourishes Fiat en VW
                        
Voor de stoere VW heb ik een stukje ribbelkarton gebruikt en dit op een ovaal geplakt.


Ik heb de envelop redelijk eenvoudig gelaten, maar voor een man hoeft er ook niet zoveel poespas op te zitten toch?


Ik ben benieuwd wat jullie met de restjes papier doen? Gezellig voor het langskomen en een hele gezellige dag toegewenst!

Groetjes Janneke


1 opmerking: