dinsdag 11 oktober 2016

Sketch Challenge

Hallo allemaal,

ook deze maand is weer een sketch challenge in onze speciale Noor! Design Challenge groep. Je hebt nog even de tijd om mee te doen, want deze challenge loopt tot eind oktber en je kunt er een leukeprijs mee winnen! Klik maar op de sketch dan om je direct op de juiste pagina.



Dit is de sketch, die we deze maand gebruiken met de mooie  mal (6002/0535) Dit is 1 van mijn favoriete Noor mallen! Dit is mijn voorbeeld kaart voor jullie :


 Voor een sketch challenge kies ik eerst m'n designpapier en daarbij passende kleuren cardstock en een plaatje. Dan maak ik eerst de basis met daarop de sketch van oktober.

6011/0502 Paper bloc Herfst

Ik heb gekozen voor het mooie herfst designpapier (6011/0502)


Deze maand staat deze mal in de spotlights (6002/0535) in deze tijd is het natuurlijk super leuk om herfstkaarten te maken, al is het alleen al om de prachtige kleuren.


Bovenaan de kaart heb ik de paddenstelenrand 96002/0317 geplakt. Eerst uitgestanst in het wit en als basis gebruikt.

6002/0317 Autumn Rand paddestoelen

Uitgestanst in het groen en daarvan het gras afgeknipt,uitgestanst in het rood en daarvan de hoedjes uitgeknipt en op de basis geplakt. Stipjes met een wit schrijvende pen erop getekend.


Super leuk voor op je herfstkaarten is het spinnenweb met spin (6002/0532).  Ik heb hem in bruin uitgestanst en het witte kruis heb ik erop gezet met een wit schrijvende pen.


 De blaadjes en takjes 96002/0580) heb ik voorzien van echte herfstkleuren met distress inkt in de kleuren: rustyhinge,scattered straw en peeled paint. Dat doe ik met behulp van daubertjes.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren!

1 opmerking: