zondag 16 oktober 2016

Snowglobe

Vandaag wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien bomvol met Noor! Design malletjes. Wat hebben we inmiddels al een gave collectie met kerstmallen hé? Zo is het maken van kaartjes helemaal niet moeilijk meer.


 Voor deze creatie heb ik als basismal de Snowglobe van Dutch Doobadoo gebruikt. Toen ik dat plaatje van de sneeuwpoppen zag wist ik gelijk dat deze weer perfect zijn voor de Snowglobe. 

Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars

Ik heb hem weer als schutkaart gemaakt. In het schutgedeelte heb ik de Eiskristallen verwerkt.


Bovenaan heb ik de Noor! Design Winter Wishes Sterrencirkel 6002/2042 gebruikt. Deze heb ik zelf iets ingekort zodat hij niet extreem hoog boven de sneeuwbol uitkomt. In het midden heb ik wat plakparels geplakt.

Noor! Design - Cutting & Embossing Stencil - One of a Kind - Kerstset hert (10   

De prachtige Poinsettia is gemaakt met het One of a Kind - Christmas set 6002/0584 van Noor! Design. 


De Poinsettia heb ik zowel uit rood kaartkarton als uit vellum gestansd. Dit geeft echt een leuk effect hé? Langs de randjes nog wat witte Crackle Paint gesmeerd.


Ook heb ik nog de Happy Holidays bomen en de rendieren verwerkt op deze creatie. De rendieren staan in een laagje sneeuw, hiervoor heb ik de foamball clay gebruikt. Onder de foamball clay is een laag van ijspegels, hiervoor heb ik de stansmal Winter Wishes Icicles 6002/2036 gebruikt.

Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen     Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Happy Holidays - Reindeers

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



1 opmerking: