woensdag 19 oktober 2016

Winter Wonderland

 Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een nieuwe creatie, ik blijf nog maar even in de winterse sferen. Ik heb de herten en kerstbomen van Noor! maar weer even van stal gehaald. Ik heb deze verwerkt in het lantaarntje van Dutch Doobadoo.


Ik heb alle raampjes uit het lantaarntje gesneden en hier transparante sheet van Joy! Crafts tegen aan geplakt. Binnenin heb ik eerst op de bodem wat mos geplakt. Hierna heb ik de herten en kerstbomen erin gedaan. Ook heb ik er een paar witte sneeuwbolletjes in gedaan.

Noor! Design - Cutting & Embossing mal - Happy Holidays - Reindeers   Noor! Design - Happy Holidays - Kerstbomen

Op het voorste raam heb ik met watervaste stempelinkt van Stazon Opaque een tekst van Noor! design gestempeld.  Verder heb ik er foamball clay op gedaan. Ook heb ik daar de klimop van Noor! Design verwerkt en de tekst "Winter Wonderland" van Dutch Doobadoo. Tussendoor heb ik wat mos geplakt en wat dennenappeltjes.

Noor! Design - Autumn - Klimop

Op de voorkant van het lantaarntje heb ik nog een paar sneeuwvlokken van Dutch Doobadoo geplakt. Het is een klein, maar fijn lantaarntje geworden.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: