donderdag 23 november 2017

Kerst

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuwe kerst creatie voor jullie. Ik moest even bijkomen na een paar dagen KreaDoe, maar ik ben er weer.


Ik ben begonnen met wit karton en hierna heb ik het prachtige design papier "Rustic Christmas" van Noor! Design erop geplakt. Deze creatie heb ik gemaakt met een Dutch Card art mal van Dutch Doobadoo. Zo'n kaartje heeft helemaal niet veel nodig, het is echt zo'n lief maatje.

6011/0541 Paper bloc Rustic Christmas

Aan de linkerkant heb ik het fimlstripje van Noor! Design gebruikt, hieronder de nieuwe hulst takjes van Noor! Design gedaan, deze heb ik uit design papier gestanst. Vervolgens heb ik een heel klein toefje tilantia erop geplakt, een rietje en 3 roosjes. Op de letter E heb ik de ster van Noor! Design gedaan. Op de letter R heb ik een paar pailletjes geplakt met hierop een klein plakpareltje. Op de S heb ik de kerstroos van Noor! Design uit wit karton gestanst en vervolgens opgeplakt, ook hierin weer een plakparel gedaan. Op de letter T heb ik een Mistletoe takje van Noor! Design gebruikt met hierop de belletjes, ook deze heb ik weer uit design papier gestanst en hierop een strikje van wit scrappers floss. Aan de onderkant heb ik nog een paar plakparels gedaan.

6002/0584 One of a Kind Kerstset 

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren, alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: