maandag 27 november 2017

Happy Holidays

Hallo allemaal,

Vandaag maar weer een kerstkaart.  Het einde van dit jaar begint toch langzaam naar ons toe te komen, en als ik denk hoeveel ik er nog wil maken, dan moet ik zelfs nog op gaan schieten.


Maar gelukkig heeft Noor!Design weer superleuk mallen die het er wel makkelijker op maken
om weer een kerst kaart te fabriceren. Deze kaart is ontstaan door een lange strook kraft te beplakken met een strook ribbelkarton. Dit ribbelkarton heb ik eerst voorzien van een laagje frantage-embossingpoeder. En een veeg witte gesso hier en daar. 

6011/0541 Paper bloc Rustic Christmas

Vervolgens heb ik er de mooie winter wishes cirkel op geplakt die ik uit wit glans karton heb gestanst. Daarop wat papieren rietjes en een cirkel designpapier van de rustic christmas  6011/0541 Dit papier vind ik toch zoooo mooi. 


Ik ben toen verder gegaan met het aankleden van de kaart en heb daarvoor de lantaarn
uit kraft gestanst en hier de steel van af geknipt. Deze lantaarn heb ik tussen de poinsetta`s 6002/0776 geplakt.

6002/0776 Happy Holidays Poinsettia

Met nog wat kerst takjes 6002/0775, een zilveren strik en ijskristallen 6002/2020 vond ik het wel af.


2 opmerkingen: