zondag 19 november 2017

Kerst

Hallo Allemaal

Ik ben helemaal in kerst stemming. Veel te leuk! Voor deze flessen label heb ik het  nieuwe ''Misty Winter'' 6011/0527 papier van Noor! Design gebruikt. Zo is een flesje wijn cadeau geven met de kerst dagen toch veel leuker?



Deze label heb ik gemaakt met de Envelope Art Bottle label van Dutch Doobadoo. Kraft papier heb ik als basis gebruikt met hierop het mooie  design papier uit de ''Misty Winter'' papier set van Noor! Design.



De randen heb ik bewerkt met de paper distresser voor een mooi rafelig effect. Aan de zijkanten zie je de  vintage border 6002/0986 uit de nieuwe collectie van Noor!Design. 


In het midden zie je het  design papier met de afmetingen 7.5cm x 11.5 cm. Op dit papier heb ik met behulp van een mask stencil van Joy!crafts en structuurpasta  leuke ruitjes aangebracht. De glitters heb ik er daarna gelijk overheen gestrooid, zo blijft het gelijk plakken. Achter het papier zie je nog Jutte band.

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Een grote bloementoef aan de linker kant. De Poinsettia van Noor  komt uit de kerst  one-of a- kind set 6002/0584. Een mal die ik veel gebruik bij het maken van  kerstkaarten. 


 Onder de poinsettia zie je twee opgerolde design papiertjes. Een sate prikker werkt hiervoor prima. De uiteinden wat bruin gekleurd met distress inkt. De roosjes en bloemetjes heb ik bewerkt met wat sneeuw. 

6003/0083 Vintage Flourishes Varen

Tussen de bloemen zie je de nieuwe ''varen'' mal uit de Vintage Flourishes collectie 6003/0083.  Heel fijntjes is deze mal. Perfect voor de bloementoefjes. Verder nog wat tillandsia en jutte draad gebruikt. 


De kleine witte piepschuim balletjes ooit eens bij een warenhuis gevonden. Hebben jullie dat ook dat je over al wel iets in ziet voor je hobby? Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met mijn markers.

6002/0986 Vintage Border Cirkels

Leuk dat jullie er waren. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn flessenlabel.
Fijne Zondag!

Groetjes Miranda Kosmeier

2 opmerkingen: