dinsdag 21 november 2017

Merry Christmas & happy New Year

Hallo allemaal,

Tja, ik ben nog steeds met de kerstkaarten bezig, en zo heb ik er weer eentje klaar die ik graag met jullie wil delen. Ik heb hiervoor het prachtige "rustic Christmas" 6011/0541 papier gebruikt.


De basis is een lange strook van 13,5 x  30.5 cm. Deze heb ik gerild op 13,5 - 14,5 en 15,5 cm. Hier heb ik een berg en dal vouw van gemaakt die ik aan de onderkant dicht heb geplakt.

6011/0541 Paper bloc Rustic Christmas

Nu heb je dus een kaart die een staand randje heeft aan de binnenkant van 1 cm hoog. Hier heb ik weer twee stroken cardstock tegenaan geplakt die 13,5 x 6,8 cm zijn.


Door deze twee delen eerst tijdelijk tegen elkaar aan te plakken kan je er de cirkels netjes uit snijden en deze delen weer van elkaar af halen. Daar plak je dan mica tussen van 13 x 13 cm. 

6002/0954 Happy Holidays Kerstballen

Dit gedeelte plak je dan vast op de 1 cm staande rand binnenin je kaart. Dan kan het versieren beginnen. Op het mica heb ik 2 x de kerstbal 6002/0954  geplakt die ik eerst na het stansen en embossen voorzien heb van embossingpoeder. De andere delen hebben diverse stroken van het design papier gekregen en een rand met sterren die ik gestanst heb met de sterrenrand 


De voorkant heb ik ook beplakt met diverse stroken designpapier. daarop nog een kerst ster die ik gestanst heb met de blauwe mal , de  8 punt 6002/0358. 

6002/0358 Blauw 8punt stencil

En ook heb ik de ronde blauwe mal 6002/0478 nog deels achter het design papier laten komen. Met een klein plaatje, diverse bloemen, een tekst en wat strikjes vond ik het wel weer genoeg.


1 opmerking: