donderdag 16 november 2017

Realease Bloghop

Goedemorgen dames,

We willen jullie weer op en top laten genieten van de nieuwe collectie die in de winkels ligt. Een leuke collectie SCR@P, een leuke nieuwe Mon Ami stans en natuurlijk nog veel meer!

foto van Jolanda Bergmans.
foto van Jolanda Bergmans.

De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Janet.

Janet

Miranda

Judith

Monique

Jolanda

Astrid

Marjolijn

Daisy

Miranda

Hanny

Corry

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 16 november t/m 18 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

23 opmerkingen:

  1. Ik heb al een rondje gehopt. Wat een leuke projecten zijn er allemaal weer gemaakt. Dat was even genieten zo op de vroege ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben lekker gaan hoppen. Geweldig weer om te zien wat jullie gemaakt hadden. Het was weer echt een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb alle creaties gezien, stuk voor stuk prachtig. Je krijgt gelijk zin om al dit moois na te maken. Alle dames bedankt voor de inspiratie en het aanwakkeren van de kooplust hahah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes hebben de dames gemaakt.
    Echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een veelzijdigheid aan mogelijkheden met deze producten van Noor Design! Super leuk. Ik ben weer geïnspireerd. Bedankt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaartjes heb ik voorbij zien komen ..de complimenten aan het hele Team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker rond gehopt en weer veel inspriratie op gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie nieuwe produkten weer en super leuke bloghop met prachtige voorbeelden van de DT dames! Proficiat. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was dit weer een leuke bloghop. Prachtige kaartjes voorbij zien komen bij iedereen en je doet weer zoveel inspiratie op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor alle inspiratie. Heb overal rond gekeken en veel inspiratie op gedaan. Wat een schitterende artikelen zijn er weer uitgekomen.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wilde niet hoppen. Maar de kaarten zijn zo mooi!Ik heb weleens bij ieder blog een persoonlijke reactie gegeven. En ook nu moest toch wel een reactie geven. Maar wel bij iedereen hetzelfde!
    Ik kan geen onderscheid meer maken, vandaar....
    Ik leer veel van jullie en ben daar blij mee. 😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Overal langs gehopt. Wat een inspiratie geven de dames weer . Prachtige werkstukken stuk voor stuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vanmorgen al snel rondgehopt alsof het lente was... hele inspirerende kaarten en werkjes tegen gekomen. Kaartjes van Hanny en Judith ga ik zeker nog eens napluizen. Bedankt weer allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was erg gezellig en veel inspiratie op gedaan door de Noor-meisjes.
    Prachtige nieuwe mallen,stencils en nog veel meer.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige voorbeelden hebben de designers weer gemaakt! En allemaal herl verschillend terwijl ze met dezelfde producten werken. Er staan weer heel wat spulletjes op mijn verlanglijstje. Had de Sint nu maar een zak met goud voor mij.

    Xx Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb weer genoten van deze bloghop met al die schitterende 😍😍😍creaties. Kijk er elke maand weer naar uit. Zo fijn al die tips en de inspiratie die ik van jullie mooie creaties krijg. Dank jullie wel weer lieve inspirerende Noor meisjes 😘 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank jullie wel weer voor de geweldige creatie's. Heel veel variatie van herfst tot kerst en van baby- tot mannenkaart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe eerste keer aan bloghop, was even uit zoeken hoe dat werk :), hoop dat ik heb alles gezien maar weet niet zeker, maar heb veel super mooie kaarten gezien en dat was super leuk, fijne weekend allemaal, Groetjes Bozena

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat hebben jullie allemaal enorme creatieve geesten, uitleg erbij - leuk systeem

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke bloghop.
    Prachtige kaarten. Mooie nieuwe collectie !!
    Heb weer inspiratie opgedaan.
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met enige meoite rondgehopt, was af en toe een heel gezoek, maar ik denk dat het nu gelukt is en ik alle creaties bezocht en bewonderd heb. Het heeft weer veel ideeën gebracht. Kan ik weer op verder borduren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat vliegt de tijd, alweer een heleboel prachtige nieuwe producten uitgebracht! En heel veel mooie voorbeelden gezien tijdens de bloghop. De dames hebben hun best weer gedaan! Die randmal is echt fantastisch!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen