donderdag 21 juni 2018

Hello Sunshine

Lieve blogbezoeker,

Wat leuk dat je de weg hebt weten te vinden naar ons blog. Vandaag ben ik aan de beurt om je hopelijk van wat inspiratie te voorzien met de leuke Noor! Design artikelen.


Ik ben lekker aan de slag gegaan met het ontzettend vrolijke, zomerse designpapier 'Tropical Summer' 6011/0549 en de nieuwe, blauwe mallen 6002/1112 en 6002/1113.


De randstans heb ik aan beide zijkanten van de kaart bevestigd. De vorm van de kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo mal 470. 713.146 en ik heb drie laagjes gebruikt.


 De digi is van het merk Paper Nest Dolls en ik heb haar gekleurd met Copic Markers.

 Achter het plaatje heb ik de ovale, blauw mal gebruikt. Deze heb ik op bijpassend effen papier geplakt en de vorm van de mal uitgeknipt.


 De bloemetjes heb ik gemaakt met de nieuwe bloemenstansjes 6002/1081. Ik heb de vijf kleinste gebruikt en deze eerst opgebold en daarna op elkaar geplakt met in het hart een pareltje. Bij deze drie gele bloemen, twee kant-en-klare bloemetjes en de varens 6003/0083. En natuurlijk kon op een kaartje met een digi met een meisje met een ijsje, het ijsje 6004/0027 niet ontbreken.


Bedankt voor je bezoekje en we zien je graag weer een andere keer terug!

1 opmerking: