donderdag 14 juni 2018

Happy Birthday

Hallo lieve mensen,

Leuk dat je de weg naar ons blog hebt gevonden. Vandaag laat ik jullie een kaartje dit schattige kaartje zien. Hebben jullie ballerina 'Isabella' al ontdekt? Een setje kleine stansjes waarmee je leuke danseresjes op kunt bouwen in allerlei verschillende poses. Ik heb haar als basis op mijn kaart gebruikt.


Het papier dat ik heb gebruikt heet 'Prima Ballerina' 6011/0560. Ik houd van de subtiele kleuren en prints. Mijn stukken designpapier heb ik allemaal even onder de naaimachine gelegd en zo voorzien van een stikrandje.



 Aan de randen heb ik de mooie, nieuwe randstans 6002/1113 uit de juli-collectie gebruikt en achter Isabella de bijbehorende ovale stans 6002/1112. De bovenkant van de kaart heb ik afgetekend met de Dutch Doobadoo Shape Art Mal 470.713.135.


De bloemen heb ik gemaakt met de nieuwste 'Vintage Flourishes' bloemenstansjes 6002/1081. Er zitten acht maatjes bloemen in waardoor je bloemen in verschillende groottes kunt maken. Super handig. Deze bloemetjes hebben mooie gesculpte randjes waardoor ze net echt lijken.


De blaadjes heb ik gemaakt met de chrysantenstansset 6002/0972. Verder heb ik nog een bedeltje, plakpareltjes in de hartjes van de bloemen, een parelsnoertje rondom Isabella, kant en klare bloemen, een tekst (gemaakt met een 'ouderwetse' lettertang) en hartjes gestanst met de 'Labels' 6002/1100 aan de kaart toegevoegd en toen vond ik hem af.

  6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers

Bedankt voor je bezoekje. Uiteraard lees ik graag wat je van mijn kaartje vindt!

Graag tot een volgende keer.

0 reacties:

Een reactie posten