dinsdag 26 juni 2018

Baby

Hoi allemaal,

Vandaag dit babykaartje met de mooie, nieuwe blauwe mal van Noor! Design op ons blog met een knipplaatje van het Bella Lulu knipvel. Ik ben helemaal weg van deze knipvellen dus ik moest er gewoon een kaartje mee maken.


 Wat ik ook vooral wil laten zien met dit kaartje, is dat je niet altijd veel nodig hebt om een leuk kaartje te maken.

Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Swing Card Art Spring Card 470.713.669 gebruikt en deze bekleed met het Paperbloc Fantasy Fields 6011/0566. Dit papier heeft mooie pastel kleuren en is daarmee ook uitermate geschikt voor babykaartjes.

  6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia

Op de voorkant heb ik het Blauwe Frame Oval Sophia 6002/1112 gebruikt waarop ik een plaatje van het Bella Lulu knipvel 3001/0002 heb verwerkt. Ik heb van het knipvel ook de tekst 100% BABY gebruikt. Ik heb het uitgeknipt en gemat op een stukje roze designpapier.

  6002/1048 Happy Holidays Poinsetti

Onder aan de mal heb ik een strikje geplakt op een toefje met tillandsia en daar omheen wat poinsettia's van de Happy Holidays 6002/1048. Je ziet dat je deze poinsettia niet alleen in kerstkaartjes hoeft te gebruiken. In het roze heb je direct een ander soort bloem. Ik heb de bloemetjes uit het designpapier gestanst en ik heb verder de uiteinde van de bloemetjes met wat roze distress inkt bewerkt.  De hartjes heb ik uitgeponst met de Figuurpons medium 2,5 cm - hart van Vaessen en naast het frame geplaatst.

 
Op het platform ik de Blauwe rand Sophia verwerkt. En de onderkant afgewerkt met een mooi lint met pareltjes erop. Als finishing touch heb ik nog wat Nuvo drops verwerkt op de randmal en de ovaal. 

6002/1113 Blauwe rand Sophia

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Leuk dat je langs bent geweest.

Liefs Syl

2 opmerkingen: