zondag 3 juni 2012

Noor geeft een Cuttlebug weg!

Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een leuke Candy....gewoon omdat het kan! ;-) Dit als dank aan alle volgers voor het trouw bezoeken van het Noor! Design blog. Dagelijks lees ik weer met veel plezier jullie lieve reacties. Tijd om eens een Cuttlebug weg te geven, want er gaan de komende maanden weer zoveel nieuwe Noor! Design stansjes komen dat een stansmachine een absolute MUST is voor iedere kaartenmaakster.



Wat moet je doen om kans te maken op de Cuttlebug?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger




Ik zal een winnaar kiezen met random bij het bereiken van 350 volgers!



99 opmerkingen:

  1. Wat een super candy Jolanda, daar wil ik wel een gokje op wagen! Ben benieuwd naar de nieuwe stansjes die binnenkort uitkomen!

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda, wat een verwennerij weer zeg. Ik heb mijn naam weer ingevuld.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook graag een kansje wagen voor je mooie candy!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo würde auch gerne teilnehmen und habe meinen namen eingetragen hoffe das reicht?
    liebe Grüsse Manu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Manu, Danke für die Teilnahme. Bitte auch Folger werden und das Noor Logo auf dein Blog zeigen, danke!

      Verwijderen
  5. Wat een super gave candy Jolanda, nou wie wil daar niet een gokje voor wagen.
    Ik dus wel hihihi.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely candy!....Thank you for the chance to win. I am already a follower. I have put your candy in my side bar with a link back to your blog.
    Have a lovely day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey ik heb je logo ook maar even op mijn eigen blog gezet, wel zo leuk als je straks onze maand mei gaat sponsoren bij het blog http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/

    Veel succes. leuke candy, ik doe graag mee met een gokje :)

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk een CB als candy.
    Volg jullie al vanaf het begin maar was dus nog geen volger. Nu wel dus.
    Succes

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowwwww Wat een super kei gave candy !! Ik heb natuurlijk het fan logo op t blog staan !!

    Ik heb al allerlei mallen, van Joy etc,, Alleen moet ik nog steeds elke keer de cuttlebug van mijn moeder lenen... Daarom wil ik graag een gokje wagen, naar deze ontzettend gave candy !!

    Blijf vooral zo doorgaan, met alle leuke kaarten. Het geeft mij veel inspiratie

    Liefs, Deborah
    Http://boortj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een gave candy! Ik heb nog geen cuttlebug, maar zou hem heeeeel graag willen winnen. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een gave candy Jolanda, graag wil ik een gokje wagen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gave candy!!!!!!!!!!!!!!!

    doe graag mee, daar mijn cuttlebug (een van de eerste) erg kraakt en kreunt tegenwoordig bij het gebruik.

    ben een grote fan van deze blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopen dat je "oudje" het nog even volhoudt Diana....en leuk dat je fan bent van ons blog!

      Verwijderen
  13. Wow wat een super gave candy Jolanda, ik kom hier dagelijks rond kijken wat voor moois het designerteam hier plaatst en ik kan er nog veel van leren;)
    De logo staat al een poosje op mijn blog:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow dat is een gave candy! kan ik ook eindelijk een handig ding meenemen naar mijn vriend en kan ik nu ook bij hem knutselen !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Jolanda wat een gave candy daar wil ik wel een gokje voor wagen heb mijn naam er al bij gezet en de 350 volgers dat moet toch lukken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,

    Wat een leuke candy. Daar doe ik graag aan mee.
    Je hebt trouwens een prachtig blog met leuke ideetjes. Kom vast vaker langs. Ik heb je logo op mijn blog geplaatst. :)

    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow...wat gaaf...ik waag ook een kansje.
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een gave Candy. Daar doe ik zeker aan mee, dat is een super leuk cadeau voor mijn tante die ook na jaren weer aan haar kaarten gaat beginnen. Kan ik mooi wat mallen voor haar kopen.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief van je om zo'n mooie candy weg te geven. Wij doen graag mee. Natuurlijk om de nieuwe mooie stanjes er door heen te kunnen doen ;)
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke Candy Jolanda daar wil ik graag een gokje op wagen ik kom dagelijks met veel plezier een kijkje nemen hier op het blog zo blijven we lekker op de hoogte van alle nieuwtjes en weetjes.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave Candy, bedankt voor de kans om die te winnen.
    Het blog bezoek ik elke dag, en ik ben helemaal gek op die stansjes, heb er van de week weer 2 gekocht.
    Keep up the good work! zodat wij veel plezier mogen hebben van al die mooie stansjes/stempels etc.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je iedere dag even langskomt Brenda, enne....we gaan gewoon lekker door hoor met ontwikkelen!

      Verwijderen
  22. Leuke candy, doe heel graag mee...
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig mooie candy, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jee, wat een super candy!! Ik wil graag meeloten. Bedankt voor deze kans! Groetjes, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volger was ik al maar natuurlijk wil ik ook wel meeloten met zo'n super candy.
    Veel succes met de pagina!
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauwwww wat een super gave Candy
    Ik doe graag mee

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een super mooi kado wil graag mee doen
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk om te winnen, ja zeker win ik hem niet maar ik ben graag een volger!

    Charlotta / La Vikinga

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi meis
    wat ontzettend lief van je om zo'n prijs te doen meis, de mijn is zo vaak gebruikt en begint te piepen en kraken, ik denk niet dat die het nog lang vol houd, ik heb het al zo vaak gebruikt en heb het al jaren, dus mag niet klagen hoelang ze mee gaan
    je logo staat altijd op mijn blog, vanaf het moment ik volger werdt, hihihihi
    dank je wel voor deze geweldige kans meis, je bent een kanjer
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave Blog en wat een te gekke Candy. Ben gelijk volger geworden

    liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  31. dat is nog eens een mooie candy . . ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wauww wat een kei gave candy heb je jolanda superrr. volger was ik al en het fan logo had ik ook al op mijn blog staan...zoals je ziet aan mijn berichtjes kom ik graag bij je iedere keer weer een feestje om te komen...

    succes allemaal...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Jolanda,
    Ik ben sowieso al "fan" (LOL) en volger, en ik ga zeker een gokje wagen. Een nieuwe cuttlebug kan iedereen wel gebruiken toch? Ik zou er super blij mee zijn in ieder geval!
    Bedankt voor deze super candy en iedereen succes!
    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige prijs,
    ik ben met veel plezier volger van jullie inspirerende blog,
    en doe dan ook graag mee gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Jolanda

    Wat een supercandy geef je weg!
    Doe er graag aan mee!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke candy. Sinds kort ben ik fan van dit blog en kijk bijna elke dag even.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Jolanda,I'm your new happy follower:) I found your blog while leaving comments on my friends blogs:)Your creations are stunning,really wonderful!!!
    You are so generous,your candy is fantastic:)Thanks for the chance to win!
    I fyou visit my blog I'll very happy and onorate:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Sonia, welcome on our Noor! Design blog and thanks for joining!

      Verwijderen
  38. Ik kreeg deze candytip en ging eens kijken, maar wat een leuk blog is dit.
    Ik heb mij lid gemaakt en ik vind de candy echt super en ik doe graag mee.
    Creagroetjes, Monique P

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hoi Jolanda
    ik heb mijn naam ingevuld je logo staat al op mijn site
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Jolanda,
    ik heb jou blog nieuw ontdekt en dan de mogelijkheid zo wat moois te winnen.
    Dat laat ik me niet ontgaan en heb je candy en logo in mijn linker sidebar geplakt.
    Ik wens je veel plezier de komende 6 weken en dat alles goed verloopt.
    (moet eigenlijk wel want er is nog geen baby blijven zitten:) )
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dank je wel voor deze super gave kans, mijn cuttlebug staat op springen dus dat zou heel goed uit komen hihi.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk zo'n gave candy.
    Wie wil die nou niet graag winnen zeg.
    Super.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ohh wat een droom van een candy, en net nu ik de cuttlebug al zo lang op mijn verlanglijstje heb staan.
    Zou ik super blij zijn zeg moest ik die kunnen winnen.
    Doe gewoon lekker mee want je weet maar nooit he.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke candy, ik schrijf me hierbij graag in!
    Eigenlijk voor een hele lieve vriendin zonder internet,
    die er heeeeeel blij mee zou zijn!
    Iedereen heel veel succes!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een gave candy
    dat is niet niks om zoiets te winnen
    natuurlijk doe ik graag mee
    en bedankt voor deze geweldige kans
    ik zal het gauw op mijn blog zetten

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke candy!
    Die zou zeker heel erg van pas komen, en ik ben ook erg benieuwd naar die nieuwe stansjes!
    Dankjewel voor de kans om deze te winnen!

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  47. super leuke candy !!!

    ik heb mijn naam ingevuld ;)
    succes met behalen van een boel volgers !

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw wat een gave candy zeg. ik kom hier al heel vaak kijken en ben ook al volgster. De kans om een cuttlebug te winnen laat ik niet lopen. Dan kan mijn (al redelijk vaak gebruikte) exemplaar naar mijn moeder die er ook graag een wil....

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke candy weer Jolanda. Ik waag graag een kansje, dan kan ik misschien mijn moeder er mee verrassen, zodat ze de mijne niet meer hoeft te lenen.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wauw! Wat een gave candy geef je weg...
    Ik ben sowieso blij dat ik je volger ben, je posts zijn altijd leuk en ook je stansen en stempels zijn fantastisch!
    Dus ik ben fan van je!
    (met of zonder candy, hahaha!)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wow wat een prachtige gave candy, super bedankt voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nog maar zo kort in blogland dit blog, maar dat willen we niet meer missen, leuk hoor, en dan nog zo'n supercandy.
    Ik waag graag een kansje hoor.
    Veel succes verder met alles wat nog komen gaat, ben heel nieuwsgierig.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een geweldig candy
    Ben nog niet zolang je volger en ik ga het gauw op mijn blog zetten
    ,en ik doe graag mee.
    Groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een geweldige candy, ik doe heel graag mee.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ben hier via een clubje terecht gekomen en vind het zo'n super leuk blog dat ik volger ben geworden Dus zal hier wel regelmatig komen om al het moois te bekijken.

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Het logo stond al op mijn blog, maar natuurlijk doe ik mee! Altijd superleuk! Ook al win je niets, je doet altijd inspiratie op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Een supercandy, ik doe graag mee!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hi..

    Thanks for the chance.

    I shared this candy on my blog (sidebar) www.crieartezzanato.blogspot.com

    Follower - crieartezzanato

    Hugs from Brazil.

    Val Rodrigues

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik ga meedoen niet voor mezelf maar voor een freubelvriendinneke dat niet zoveel geld heeft. Ze zal hier super blij mee zijn. Het is een super candy en we gaan voor deze kans. Bedankt voor de kans op deze mooie prijs.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een super gave candy, daar wil iuk graag aan mee doen!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Bedankt voor deze kans. Ik wil al een tijdje een Cuttlebug. Wie weet??
    Je logo staat op mijn blog.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Mooie candy zeg !!
    Ik doe graag mee.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat super om een kans te maken op deze mooie Candy :):)

    Succes allemaal.....

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wow wat een leuke candy.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. We doen heel graag mee aan deze PRACHTIGE candy.
    We hebben al jaren! een cuttlebug maar hij is helemaal aan zijn eindje, het ijzerslijpsel?? komt uit het gat waar het draaihengsel is geplaatst en er gaat bijna niets meer door.
    En we kunnen eigenlijk geen dag zonder....dus wagen we een kansje.
    Geen beter raad dan voorraad haha...

    Liefs Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wauw, ik denk dat eenieder het met me eens is dat dit een fantastische candy is zeg! De Cuttlebug is een haast niet meer weg te denken hulpmiddel in "kaartenland". Ik heb pas sinds kort een eigen blog dus ben nu eindelijk in staat met dit soort acties mee te doen en maak daar dan ook gretig gebruik van :-)Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wauaaww wat gaaf zeg!!!!! Nou, doe graag een poging hoor, wie weet!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Een amazing candy! Normaal doe ik er niet aan mee omdat ik nog maar net begin, met zowel kaarten maken als een blog bijhouden, maar dit vind ik toch te gek om te laten lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Een amazing candy! Normaal doe ik er niet aan mee omdat ik nog maar net begin, met zowel kaarten maken als een blog bijhouden, maar dit vind ik toch te gek om te laten lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wow dat ik wel een hele geweldige candy! Ben zeer benieuwd naar de stansjes!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Dit is wat je noemt een superzoetecandy. Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe stansjes. Zou je er een leuk geboortekaartje mee kunnen maken? :-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. dit is wel helemaal super..die mis ik nog.je plaatje is inmiddels geplaats.
    en succes de komende tijd met al het nieuwe spul.
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo Jolanda, ik doe ook heel graag mee met deze gave candy:)
    ik was al volger, ik heb je banner gelinkt via mijn slidebar.
    kom je bij me kijken:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Jolanda,
    Wat een geweldige candy om te winnen en daar doe ik dus graag aan mee. Ik ben al volger en heb het logo op mijn blog geplaatst. Veel succes met het behalen van je volgers.
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een giga candy...
    Iedere keer als ik in de hobbywinkel ben en nieuwe stansjes zie word ik hebberig. Zelf heb ik al een stansmachine maar mocht ik hem winnen dan is hij voor mijn dochter (15jaar). Ze pikt iedere keer mijn machine in. Ga nu even reclame voor je maken op mijn blog.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een fantastische candy en ik wil graag een kansje wagen.
    Ben ook weer benieuwd naar de nieuwe stansje, de laatste zijn ook zo leuk zoals de theepotten serie en de vlaggenlijntjes.
    Groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Het apparaat kende ik wel maar jouw blog nog niet. Ik ben volger geworden.
    Super deze give away. Dit is iets wat ik niet snel voor mezelf zou kopen.
    Maar de resultaten vind ik prachtig.
    Dus waag ik graag een kansje om er nu een te winnen.
    En anders wordt het toch sparen.
    Ik ga snel je logo op mijn blog plaatsen.Fijne dag nog en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een fantastische candy, daar wil ik graag een gokje voor wagen (de mijne is aan vernieuwing toe want de hendel schiet vaak door, maar ja `t is een flinke uitgave)
    Ik vindt je blog geweldig en ben reuze benieuwd naar de nieuwe stansjes.
    De laatste nieuwe heb ik nog niet maar er staan er al een paar op mijn verlanglijstje.
    Groetjes, Anastasia

    BeantwoordenVerwijderen
  79. hoi Noor

    Ik ben Cora aangenaam kennis te maken ken de Cuttlebug wel maar jou nog niet ,
    wat een ontzettende gave candy geef je weg meis aangezien mijn Cuttlebug niet zo best meer is , en eigelijk aan vervanging toe is doe ik graag mee , ach hij heeft ook geen schuld meer hij heeft al zoveel werk voor mij verricht hihi .
    Dus toe ik deze kans zag dacht ik , ik doe een poging , ook je blog is erg leuk dus ben ik ook gelijk volger geworden ,
    Nou bedankt alvast meis voor de kans en tot de volgende keer hoor ik kom snel weer buurten .
    Hartelijke groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een supergave candy hier wil ik wel een kansje bij wagen.
    Ik heb eens rond je blog gefietst erg mooi blog en ik ben blij dat ik volger ben geworden.
    Ik ben benieuwd naar alle nieuwe stansjes die komen gaan.
    Geniet van de laatste loodjes van je zwangerschap.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hoi Noor,
    Wat een super gave candy. Natuurlijk was ik al volger van je mooie blog. Ik heb zelf geen blog maar ik zal reclame voor je maken op mijn hyves.
    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wauw, dat is zeker een geweldige give-away en wat zijn er (terecht!) veel liefhebbers! Ik waag gewoon een gokje, je weet maar nooit. Ik ga je volgen en ik zal een linkje op m'n blog plaatsen. Fijne dag en groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wauw, wat weer een geweldige candy. Daar wil ik wel een gokje voor wagen. Volger was ik al en zal ik zeker nog blijven met alle leuke inspiratie op jouw blog

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wow!!! wat een prachtige gave candy, heel erg bedankt voor deze kans.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wauw, wat een supergave candy!! Ik ben via via op dit blog terecht gekomen en direct volger geworden, nr. 350!
    Succes met de laatste weekjes van je zwangerschap.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  86. halli-hallo,

    das ist ja ein tzolles candy, vielen dank. dann verlimnke ich es mal bei mir und werde leser.
    vilen dank

    glg meggi

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Was für ein tolles Candy!
    Sonnige Grüsse Sibylle

    BeantwoordenVerwijderen
  88. hi wonderful candy i dont know if i am suposed to link to my website as i cant translate your page would love to read your blog is there anyway i can translate it as i cant find a link anywhere thanks sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een gul gebaar Jolanda! Ik hoop dat ontzettend veel mensen mee zullen doen. Zal wel lukken denk ik! groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Dit is een supercandy! Geweldig dat je dit elke keer weer doet hoor. Ik maak graag een kans hierop.

    BeantwoordenVerwijderen