donderdag 4 april 2013

Enveloppen Album

Design Team member Jenine heeft een enveloppenboekje gemaakt waarin ze diverse Noor! Design mallen heeft gebruikt. Voor dit album heeft ze 3 bruine enveloppen gebruikt, 2 bindringen van 7Gypsies en 1 klein envelopje van Maya Road.

Voor de voorkant van het boekje heb ik de envelop omgevouwen. Eerst beplakt met Design papier van Teresa Collins - Vintage Finds, en daarna de voorste flap er overheen geplakt met dubbelzijdig tape.
De zijkant heb ik open gelaten zodat er 2 kleine tags in kunnen.


* Mal Noor Design - rand 6002/0149 en hoekje 6002/0148
* Bruin kant: BoBunny Trim Neutral Earth


* Labels Laughter, Dream etc - Teresa Collins mini Flash Cards
* Stans hekje: Spellbinders D-Lites Wrought Iron
* Cameo: Scrap Unlimited
* Stempel: Magnolia Tilda with Love







* Maya Road mini kraft tickets
* Besjes: Marianne Design Bunch of Berries offwhite
* Noor! Design mal: 6002/0146

Deze rechthoekige Doily heb ik 1x uit creme cardstock uitgestansd en 1 keer uit Kraft cardstock. Die uit Kraft cardstock heb ik op de helft doormidden gesneden. De ene helft aan de rechterkant onder de flap van de envelop geplakt, en de andere helft aan de bovenkant van de flap geplakt.


Ik hoop dat ik jullie met dit boekje weer wat inspiratie kan geven.

13 opmerkingen:

  1. SUPER!!
    Geweldig project is dit geworden.

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is SPECTACULAR.....a phenomenal work of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doet het grandioos prachtig gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben er helemaal ondersteboven van zoooooo mooi!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw, prachtige album, ik ben helemaal weg van de vintage style.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie bewerkt album , prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een kunstsuk zeg. heel mooi gedaan. gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen