zaterdag 17 oktober 2015

The magic of Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien die ik afgelopen zaterdag bij HobbyVision in Rijssen heb gemaakt. Ik gaf hier een demo met de nieuwe artikelen van Noor! Design.


Ik heb deze keer het prachtige papier "Let it Snow" van Noor! Design gebruikt. Dit is een papierblok van 30x30 cm. Aangezien Monique Haarhuis naast met zat met de nieuwe artikelen van Dutch Doobadoo, heb ik snel even deze nieuwe Christmas Bell gepakt, kon ik dit mooi even combineren.

6011/0708 Paper bloc - Let it Snow 30,5 x 30,5 cm

Rechtsboven heb ik de blauwe mal sterpunt van Noor gedaan. Het plaatje is van Pion Design en deze heb ik gemat op de nieuwe ovale blauwe mal. Hieronder heb ik een stukje verbandgaas verwerkt. Linksonder op het plaatje heb ik de nieuwe vintage flourishes sneeuwvlokken geplakt en hierop een blauwe plakparel.

6003/0051 Vintage Flourishes Swirl Sneeuwvlok

Onder het bloementoefje van roosjes en wat natuurlijk materiaal, heb ik de vintage flourishes hulstbladeren gebruikt. Verder nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts en een kantje.
Bovenaan heb ik van een wit lint nog een strik gemaakt.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer een beetje inspiratie heb kunnen geven.
Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !



3 opmerkingen: