woensdag 2 maart 2016

Happy Birthday

Vandaag laat ik jullie een romantisch verjaardagskaartje zien, bomvol met verschillende Noor! Design mallen.


 Het model van de kaart is van een oudere challenge van Noor! Design, deze kan je hier  inden: http://www.noortje-design.blogspot.nl/2015/11/noor-design-challenge-december.html. Een erg leuk model is het weer hé?


Op de voorkant van de kaart heb ik een flinke bloementoef geplakt.. Achter de bloementoef heb ik de Garden Leaf 6002/0493 verwerkt. Als je deze stanst komen de mooie nerfjes gelijk in het blad. Deze hoef je dus niet te embossen. 

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Garden - LeafNoor! Design - Vintage Flourishes - Dubbele Tag

Ook heb ik de Vintage Flourishes Dubbele tag 6003/0062 gebruikt. Hieraan een strikje van wit scrappersfloss gemaakt en wat zwarte Label stickers voor de tekst. 


Aan de flapjes van de kaart heb ik 2 randmallen van Noor! Design gebruikt, de Happy Birthday 6002/0296 en de fijne rand 6002/0260.

Joy! Crafts - Noor! Design - Rand Happy Birthday         Joy! Crafts - Noor! Design - Rand  


In de binnenkant heb ik nog een vintage plaatje verwerkt, achter het vintage plaatje een taartrandje,  wat bloemen en de Vintage Flourishes takjes 6003/0047.


De onderste flap heb ik bewust heel rustig gehouden omdat ik het papier gewoon zó mooi vind, zonde om er veel overheen te plakken toch? Ik heb er alleen een vlaggenlijn 6002/0277  op geplakt en de Vintage Flourishes Vlinders 6003/0033

Noor! Design - Cutting Die - Party Flags Noor! Design -  Vintage Flourishes - 2 vlinders

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijn een gezellige dag.

1 opmerking: