donderdag 3 maart 2016

May the force be with You

Hallo,

gezellig dat je weer even langskomt. Vandaag weer een pagina in het scrap album van Dante. Dit jaar zijn we voor het eerst naar Lego world gegaan. Samen met Joyce en haar jongens hebben we een heerlijke dag gehad (al kon ik geen lego blokje meer zien aan het eind van de middag).


Het hoogtepunt voor Dante was toch wel Lego Starwars , en de figuren uit de film van lego en die er rond liepen. Op speciaal verzoek moesten deze foto,s ook op de laatste open pagina un zijn album !
Ik heb voor deze layouts papier gebruikt uit het textures paperpad ( 6003/0705).


De basis is creme cardstock en tussen het design papier zit wat ribbel karton.  Met goud embossings poeder heb ik de  uitgestanste Noor sterren ( 6002/2042) een stoer tintje gegeven.  

6002/2042 Noor! Design Winter Wishes Circle Stars

Zoals op een echte jedi layout hoort!   De letters van de titel heb ik gestanst met een Noor alphabet stansje(6002/0140) uit design papier. Zo breekt de titel een beetje. 


Dit was het weer voor vandaag,
ik hoop tot snel ...

1 opmerking: