zondag 15 mei 2016

So much Love

Welkom gezellig dat je hier bent vandaag 1e Pinksterdag
Ook met de Noor! design artikelen kan je super leuk scrap pagina's maken.


Ik ben aan de slag gegaan voor onze album. Mijn 2 Kanjers en dikke maatjes. Giovanni en onze viervoeter Shiba Inu Loeloe.


Voor deze lay-out design papier uit het paperbloc Needles & Pins gebruik. Heerlijke stoere kleuren.


Wat is de accolades 2 6002/0535 toch super gaaf... ik heb hem op de foto geplakt om nog meer de nadruk te leggen op mijn 2 KANJERS!


De Vintage borders - Swirl is al een ouder stans maar nog even mooi die we zeker niet mogen vergeten. zo sierlijk voor op al je projecten. 


Onder het ribbel karton heb ik nog een No end border stans verwerkt.


Mijn Journal op de super schattige Vintage Flourishes - Dubbele Tag 6003/0062.  Hiervoor heb ik een lettertang gebruikt!


Alle randen van het papier bewerkt met Dutch Doobadoo witte gesso.
Zo krijg je een leuk speels effect aan je projecten.

Dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben opgedaan bij het zien van deze creatie. Wens jullie nog een gezellig pinkster weekend toe.

Lieve groetjes, 

0 reacties:

Een reactie posten