zondag 10 februari 2019

Baby Boy

Hallo allemaal,

Mijn favoriete kaartjes om te maken zijn toch echt babykaartjes, zeker met dit prachtige vintage babypapier van Noor! Design met bijpassende plaatjes en labelvellen.


Ik heb een cardshape van Dutch Doobadoo gebruikt. De basis kraft cardstock, en alle randjes van de papiertjes een bruin randje gegeven met distress inkt.


Ik heb weer eens een gouwe ouwe blauwe stans van Noor!Design gebruikt, die blijft toch echt geweldig mooi.


Achter het prachtige plaatje heb ik 2 Bingo-kaartjes uit de labelset gestoken.

De schattige kleine bloemetjes zijn uit het setje Little Happiness, Flowers. Deze heb ik in 1x uit blauw designpapier gestanst, bruin randje gegeven mjet distress inkt en met de opboltool bewerkt.


De banner komt ook uit de bijpassende labelset, net als de tag op de voorkant van de kaart waar ik nog een lintje, parelkettinkje en touwtje op heb verwerkt.


Deze kaart heeft nog geen bestemming maar als dat zo is zal ik hem nog personaliseren met de naam van de baby of geboortedatum.

Ben benieuwd hoe jullie deze schattige kaart vinden? 
Fijne dag allemaal!

1 opmerking: