donderdag 7 februari 2019

My best Friend

Goedemorgen lieve mensen,

Nog even en het is weer Valentijnsdag. Nu vind ik elke dag een dag om aan de mensen om je heen te laten zien dat je om hen geeft, maar het is natuurlijk extra leuk om op zo'n dag kaartjes te sturen naar degene van wie je houdt. Zo zal deze naar een goede vriendin van mij gaan.


 Voor het kaartje heb ik gebruik gemaakt van het mooie 'Endless Love' designpapier 6011/0605 van Noor! Design en de blauwe stans van het sierlijke hart 6002/1250.



In de kaart zit nog een uitschuifbare tag verstopt met daarop een toepasselijke geprinte tekst.

De bloemen heb ik weer met 'mijn techniekje' gemaakt met de stansjes Floral Flourishes Rib Flowers 6002/1082. Ik spuit de gestanste bloemetjes nat, ik verkreukel ze met behulp van de Double End Pick Tool 6200/0025 en droog de kreukels er blijven in met de heattool.



Plak vervolgens verschillende maten op elkaar en werk af met een plakparel.


De rondjes om de gaatjes in de tags heb ik gemaakt met de set Crafty Cocktails Eyelet Decoration 6004/0022. Super handig.



Zo kun je altijd je eigen tags maken.


Als laatste heb ik nog lintjes door de gaatjes gehaald, kant en klare bloemetjes en twee hartjes-pinnetjes toegevoegd. 



Bedankt voor je bezoekje hier en uiteraard lees ik graag wat je van mijn kaartje vindt!

Een hele fijne dag verder.







1 opmerking: