dinsdag 18 februari 2020

Ik Denk aan Je

Hoi allemaal,

Met het stormachtige weer is het heerlijk knutselen. De wind giert om het huis en ik ben met de nieuwe spulletjes van Noor! Design aan de slag.


Dit is mijn kaart geworden. De kaart is 13 x18 cm.


Ik ben echt een papierverslaafde en dit Papierbloc Tea Party 6011/0651 is weer qua thema en kleur een favorietje van mij. 

  

Over de hele lengte van de kaart heb ik een banner geplaatst. De banner is gemaakt met de 3 in 1 banner punch van Vaessen. Aan de banner is aan beide kanten de prachtige Border Royal rand 6002/1456 verwerkt. 

    

Ik heb de rand in de mal nog bewerkt met Distress Inkt Weathered Wood. Dat geeft een mooi accent aan de toch al prachtige mal. 

 

Bij de prachtige rand hoort ook een mooie ovale mal, namelijk de Ovaal Royal 6002/1455. 

6011/0423 Noor! Labelvellen Vintage Teaparty

Ook hier heb ik de stans in de mal laten zitten en met de inkt bewerkt. 

 

Bij de papierset Tea Party hoort ook een labelvel met dezelfde naam 6011/0423. 

6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers

Ik heb een tag van deze vellen in een ovaal geknipt en gemat op wit cardstock en deze verwerkt op het ovaal in de stans. 

 

Met de Floral Florishes 6002/1081 heb ik wat bloemen gemaakt en deze samen met kant en klare bloemen op de kaart verwerkt. 

6003/0096 Vintage Flourishes Meeldraden      6003/0094 Vintage Flourishes Misletoe

In de bloemen heb ik de stampers verwerkt van de Vintage Flourishes meeldraden. Handig, dit maakt een leuk verschil in je bloem. De strik tussen de bloemen is gemaakt met hemp cord, dit touw is in allerlei leuke kleurtjes te verkrijgen. 

  

Tussen de bloemen heb ik wat takjes van de Vintage Flourishes Mistletoe 6003/ 0094 verwerkt. Dit is mijn kaart voor deze week.  Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Tot volgende week.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met dit papier en die mooie mallen! Leuke tekst ook. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    Well over 160000 women and men are losing weight with a simple and secret "water hack" to drop 2lbs each night as they sleep.

    It's scientific and works all the time.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go get a clear glass and fill it half full

    2) Then learn this amazing HACK

    so you'll be 2lbs thinner as soon as tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen