woensdag 1 januari 2014

Bloghop: Ribbons & Bows

Daar zijn we weer.... laten we het jaar maar meteen gezellig beginnen hier op het Noor! Design blog!

Ook in de maand januari hebben we bij Noor! Design weer een serie producten die we in het zonnetje zetten en deze maand hebben we gekozen voor de leuke Ribbon & Bows serie:





En natuurlijk hebben alle dames van het Noor! Design Team weer een kaart voor jullie gemaakt met dit product. Na het succes van vorige maand hebben we ook hier weer een bloghop van gemaakt:





Hoe werkt het?

  • Hop van woensdag 1 januari t/m vrijdag 3 januari lekker langs alle onderstaande blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een leuke reactie hebt achter gelaten kom je weer hier terug en laat je ook hier een reactie achter dat je mee gedaan hebt. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je er van vond.
  • Onder alle blog hoppers verloten wij een leuk prijsje van Noor! Design natuurlijk....
 

Dit zijn alle Design Team Members waar je langs mag hoppen en leuke reactie mag achter laten :

De bloghop loopt van woensdag 1 januari t/m vrijdag 3 januari .


En dit zijn de mooie creaties die de Noor meiden voor jullie gemaakt hebben:


Jolanda










Ik hoop dat jullie gezellig met ons mee hoppen. De Noor meisjes hebben in ieder geval weer hun best gedaan om er wat moois van te maken!

47 opmerkingen:

  1. wouw het zijn allemaal stuk voor stuk mooie creaties. en heb weer mooi ideeen op kunnen doen. vond het heel leuk om zo op de eerste dag van het nieuwe jaar te hoppen. en de mallen die e winnen zijn zijn ook zo mooi. liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noor wat een schitterende creaties hebben jullie als designteam gemaakt, stuk voor stuk bjoeties.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben bij alle dames wezen hoppen en een reactie achter gelaten....ik heb weer flink wat inspiratie en ideetjes opgedaan......nu maar eens snel tot uitwerking gaan brengen, nog een paar daagjes vakantie dus moet vast wel lukken ;) groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was weer een prachtig rondje. Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creaties heeft het team weer gemaakt, geweldig!!!!

    Groetjes Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om zo te hoppen. Hele mooie creaties en heb weer leuke ideeën gedaan. Wil gelijk aan de slag. Jammer genoeg moet ik morgen weer aan het werk. En nou hopen of ik de mallen gaat winnen. Want deze zijn ook weer helemaal geweldig!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ik heb het rondje hoppen gedaan. Erg leuk om te doen. En heel gaaf dat jullie dit doen.
    Wens jullie allemaal een mooi , gezond en heel creatief 2014 toe,
    Ik kijk al uit naar het magazine wat eerdaags op mijn deurmat gaat vallen.

    Lieve groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb overal even rond gehopt. Wat een schitterende creaties zijn er gemaakt.
    Voor iedereen de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst voor iedereen een spetterend en heeeel creatief 2014 gewenst, dan kunnen wij daar ook weer van genieten! Het begin is in ieder geval alweer prachtig, wat een mooie creaties zijn er gemaakt. Ik zal daar zeker inspiratie uit halen!! Dank jullie wel,
    liefs, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kan hoppen toch ontzettend leuk en inspirerend zijn, mooie creaties voorbij zien komen, een team om trots op te zijn!
    Wens jullie allen een creatief en gezond 2014 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo ihr Lieben, ich habe alle Blogs besucht, was für wunderschöne Beiträge!!!
    Vielleicht habe ich auch ein bisschen Glück und gewinne etwas:
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi ik heb de blogs bezocht en tjeminee wat een super leuke creaties. Je krijgt en zoveel ideetjes van gaan jullie maar door zo in dit nieuwe jaar wens iedereen een goed en creatief 2014. Gr elza

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aler eerst de beste wensen voor 2014
    ben uit gehopt zijn allemaal schitterende creaties
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De beste wensen voor 2014!

    Nou dit was een leuke start zo'n bloghop in het nieuwe jaar! Prachtige creaties gezien en al gelijk boordevol inspiratie! Beter kan je het jaar toch niet beginnen... :)

    Hoop dat 2014 net zo'n creatief jaar wordt als 2013!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik wens iedereen een jaar zonder zorgen en verdriet, maar wel met veel geluk en liefde, en natuurlijk genoeg creativiteit.
    Net klaar met bloghoppen, wat voor mij trouwens de eerste keer is.
    Wauw! Wat een prachtige creaties zag ik voorbij komen, de een nog mooier dan de andere

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel gelukkig en mooi en creatief 2014 gewenst. WAUW wat was dit leuk om te doen dat hoppen en ja dat was wel ff nodig ook hoor na al die oliebollen hihi. Wat zijn ze mooi die mallen en wauw wat een creaties ik heb er echt van genoten. Nou de nummers zijn genoteerd, want helaas ik heb er nog niet een van, maar nu ik dit gezien heb ga ik in ieder geval er een aanschaffen(of twee, of drie:))

    Lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig Nieuwjaar! Wat een gezellige en leerzame bloghop met al die schitterende creaties met de prachtige stansjes! Voorlopig weer genoeg inspiratie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, ik ben weer uitgehopt! Maar wat heb ik toch een hoop moois gezien, geweldig!! En inspiratie heb ik zeker opgedaan met die mooie mallen die ik natuurlijk zo snel mogelijk aan ga schaffen ;-) De ideeen rollen om en om in mijn hoofd hahaha. SUPER.........

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jullie kaarten zijn allemaal weer toppers, ben er met veel plezier
    doorheen gehopt !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wouw,allemaal meesterstukjes,en mallen verouderen niet,kun je altijd blijven gebruken,zoals jullie ons laten zien,wederom allemaal ideen opgedaan,en ik hoop nog lang van dit bijzondere team(wilde brilliante zeggen,maar weet niet of ik dat goed schrijf)hun creaties te genieten.en begin nu aan de hop.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk idee!
    De beste wensen voor 2014!
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze mallen blijven ook altijd leuk om er bij te gebruiken en was weer een leuke bloghop om te doen

      nu ben ik op tijd met reageren en er zijn weer prachtige creatie,s gemaakt door het Dt team

      gr roelie

      Verwijderen
  22. Gelukkig Nieuwjaar voor jullie allemaal! Wat een leuk begin van 2014, zo'n mooie bloghop om weer eens echt te genieten van veel prachtige creaties, super! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie creaties hebben jullie allen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige bloghopronde heb ik weer gemaakt. Voordeel van zo'n hop is dat je direct de vele mogelijkheden van deze producten ziet. Maar helaas er is ook een heel groot nadeel want het is heel slecht voor de portomonee (lol): je denkt meteen na het zien van al dat moois. Hebben, hebben, hebben!
    Dank voor alle inspiratie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Aller eerst de beste wensen voor iedereen en veel creativiteit in 2014!! Na alle kunstwerken te hebben gezien jeuken mijn handen om weer te gaan beginnen! Ik ben een kleine week gestopt na het maken van 350?! kerstkaarten. Ik kijk erg uit naar alle creaties in dit nieuwe jaar ook ben ik zeer benieuwd naar jullie tijdschrift dat uit gaat komen.

    Lieve groetjes Cathalijne.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Aller eerst de beste wensen. Wat een leuk begin deze bloghop!! Met mooie spotlight mallen. Dat we nog volop mooie nieuwe Noor! mallen mogen zien dit jaar!
    Het was weer een hele leuke bloghop. Iedereen langs geweest. Bedankt voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat gaaf om te zien wat er heel verschillende resultaten het geeft als je de dames allemaal dezelfde spullen geeft. heel inspirerend voor mij om zelf weer mooie kaarten te gaan maken in 2014. Een heel creatief 2014 gewenst met veel nieuwe produkten in het verschiet. En wat een gave prijs kun je dit keer winnen, echt iets voor Valentijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. het was een heel leuke bloghop ,ben bijna hele dag onderweg geweest,in verband met zoeken naar materialen,computer die vast liep,verkeerde reactie geven,maar het belangrijkste is,heel veel nieuwe ideeen,.lijstje met materiaal wat aangeschaft gaat worden,en wat weer onder uit de bak gehaald kan worden. bedankt meiden van noor.en nog een heel goed 2014 gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldige bloghop...volop mooie creaties gezien.
    Bedankt en tot slot nog een mooi gedicht.

    Een lach, een traan
    hoe zal het ons is 2014 vergaan?
    Kan voor jullie in een tijd
    van duizend wensen
    een simpele zin volstaan?

    Een gelukkig, gezond en creatief 2014!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo daar ben ik eindelijk back where I started!!!Goh wat was dat leuk zeg heb me stinkende best gedaan en bij iedereen een reactie achtergelaten.Ik heb weer veel nieuwe ideeën opgedaan en de creaties waren stuk voor stuk super de een deed niet onder voor de ander.Noor!meiden hoop dat jullie dit vaker doen ik houd me aanbevolen!!!!

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauwie dames wat een indrukwekkende creaties hebben jullie voor ons gemaakt. Ik krijg de kriebels om gelijk ook wat te gaan creëren. Met jullie voorbeelden ernaast waarvoor dank. Het blijft een zaligheid om die meerdere malen te aanschouwen. Kan haast niet wachten op nog meer moois. Groetjes margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke craties allemaal. Heel veel inspiratie van gekregen, hopelijk morgen tijd om ook iets te knutselen... Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gorgeous creations! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo ik ben weer terug bij het begin, het was een schitterende hopsessie.
    ik heb weer prachtige creaties gezien, en veel ideetjes opgedaan.
    veel succes gewenst.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben bij iedereen even langs geweest en vind ze allemaal even mooi op hun eigen manier. Ik vind het heel leuk om te zien dat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn met de stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke hop was dit zeg, de dt members hebben goed hun best gedaan en prachtige creaties gemaakt,
    en ik heb weer heel wat leuke ideetjes opgedaan.
    Bedankt.
    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hoi
    Wat een prachtige kaartjes ...
    Een creatief 2014 en wat leuk z'on bloghop
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  39. zo ik ben bij de laatste hop.
    super mooie kaarten ben ik tegen gekomen met ook de noor mallen .
    ik kwam er wel achter dat ik bij iedereen volger ben.
    leuke blog hop jolanda en nu maar duimen dat ik die mooie mallen win.
    sucses en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Poeheeeeee ik moet even bij komen hoor hahaha... ik heb weer veel moois gezien en heb met open mond (zat soms bijna te kwijlen... ;-))) zitten kijken naar alle mooie creatie's en ieder zo zijn eigen draai en stijl. Helemaal leuk!! Was weer zeer de moeite waard hoor... verheug me nu al op een volgende hop hihihi... bedankt weer!! groetje Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoy, wat een leuke mooie kaarten zijn er weer gemaakt ,echt helemaal leuk , heel erg bedankt , groetjes Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk dat je hier alle kaarten weer tegen komt. Het zijn stuk voor stuk plaatjes :-)) En alleen door te kijken heb ik er al zoveel van geleerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige creaties. Allemaal heel hartelijke dank voor de fantastische ideeen die jullie met ons gedeeld hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi dames van het Noor-design team!

    Wat een geweldige creaties hebben jullie allemaal gemaakt, toppie! Pfff.. was f haasten, maar is me toch nog net gelukt om overal bij langs te gaan, want over anderhalf uur is 3 januari alweer voorbij. Hopelijk maak ik toch nog een beetje kans hoewel ik de laatste ben, 'lest' best zullen we hopen ;)

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wowwww, wat heb ik GENOTEN! Onder het genot van een hapje en een drankje heb ik alle creaties bekeken en weer vele ideetjes opgedaan. Bedankt allemaal voor jullie inspiratie. Het was TOP!! Zoveel verschillende creaties en mogelijkheden met toch dezelfde mallen. Het lijkt wel of jullie met de dag mooiere creaties maken!

    Liefs, Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen