zondag 16 november 2014

Autumn Greetings

Goedemorgen allemaal,

De bladeren vallen van de bomen, de dagen zijn weer gevuld met regen en het kacheltje is staat weer te branden. Ieder ander geniet van al het moois om hun heen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen liefhebber van ben hoor. Ik ben iemand die van de zon en warmte geniet hahaha, het kan voor mij niet snel genoeg voorjaar zijn. Maar , ik moet dus nog eventjes geduld hebben.

Ik heb deze keer een Herfst kaartje voor jullie, de laatste tijd heb ik heel veel winterkaartjes gemaakt, daarom nu weer eens wat anders. De Herfst mallen zijn ook te leuk om te gebruiken.


 De vierkante mal is weer een nieuwe stans van Noor! Design, deze heb ik uit donker bruin cardstock gestanst, hierop heb ik een vierkant gesneden van het design papier. De randen van de stans heb ik lichtjes aangezet met Enamel Frantage, kleur taupe. Hieronder heb ik een stukje verbandgaas gedaan.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter

Het afdrukje is een stempel van Little Darling Rubber Stamp, Saturated Canary, Elphie.
Ik heb haar ingekleurd met l'Aquarelle Sennelier. Linksonder heb ik een leuk herfsthoekje gemaakt met het herfstblad en de paddestoel van Noor! Design De bladeren heb ik op kleur gebracht met PanPastels. De hoedjes van de paddestoelen heb ik nogmaals uitgestanst uit design papier, vervolgens heb ik er witte stipjes op gezet met een Molotow Marker.

Cutting & Embossingmal - Autumn - Paddestoel en blad

Daarna heb ik er wat mos op geplakt en een paar kleine dennenappeltjes. Rechtsboven op de viewer van LDRS heb ik nog een bloementoefje gemaakt met natuurlijk materiaal en een strikje van touw. De tekststempel is van een clearstempelset van Noor! Design, Autumn.

Clear stamp - Autumn

Verder heb ik nog 2 vogeltjes op het vierkant geplakt, plakparels op de linker bovenhoek en een stukje kant.

Ik hoop dat ik jullie met mijn kaartje weer een beetje heb kunnen inspireren.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:






3 opmerkingen: